Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی روز چهارشنبه گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد تا درباره نایب قهرمانی اش با تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر صحبت کند. در میانه این گفتگو، از شمسایی درباره حضور مهرداد سراجی در کمیته فوتسال و انتصابش به عنوان سرپرست این کمیته که انتقادات اهالی فوتسال را در پی داشته است، سئوال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسایی در واکنش به این انتخاب، به سراجی بابت حضورش در کمیته فوتسال «خیر مقدم» گفت و سپس به دفاع از این انتصاب در کمیته فوتسال در پی اعتراض به ذی نفع بودن سرپرست کمیته فوتسال پرداخت.

سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا است؛ باشگاهی که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم دارد و طبق اساسنامه نمی‌تواند همزمان در پستی باشد که مرتبط با منافع یکی از مجموعه‌های دیگر است.

شمسایی در این خصوص تاکید کرد کمیته فوتسال مجزا از سازمان لیگ فوتسال است تا به نوعی تاکید کند حضور سراجی در کمیته، در تضاد با اساسنامه فدراسیون فوتبال نیست.

وی سپس با بیان اینکه سراجی تنها ۱۰ روز است به فوتسال آمده و بعضی از فوتسالی‌ها او را نقد کرده‌اند، گفت: «سراجی در بحث مدیریتی بوده است. حتی یک چایی هم با این بزرگوار نخورده‌ام و حشر و نشری (نشست و برخاست) نداشته‌ام. امیدوارم سراجی با کارهایی که می‌کند و دیدگاهی که دارد فوتسال در رده‌های ملی را به جایگاه واقعی اش برسد. شنیده‌ام او در بحث مدیریتی در جاهایی که بوده، خوب عمل کرده است.»

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد شمسایی بعد از انتصاب سراجی در این پست، با او حتی جلساتی به صورت حضوری برگزار کرده است و مشخص نیست چرا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال معاشرت با سرپرست کمیته فوتسال را تکذیب کرده است.

یکی از همین جلسات اتفاقاً یکی، دو روز پیش از حضور شمسایی در مصاحبه تلویزیونی و خارج از باشگاه سایپا و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود. این در حالی است که شمسایی ارتباط با سراجی را در مصاحبه خود رد کرده است.

گفته می‌شود سراجی حتی قصد دارد شمسایی را به مجموعه فنی تیم ملی فوتسال وارد کند و صحبت‌هایی به صورت شفاهی بین آنها صورت گرفته است. مدیریت فنی تیم ملی فوتسال از جمله پست‌های مدنظر سرپرست کمیته فوتسال برای شمسایی قرار دارد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال البته به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و تاکید کرده است کادر فنی تیم ملی به این انتخاب راضی نخواهد شد. با این حال سراجی عنوان کرده که تلاش خود را برای قانع کردن سرمربی تیم ملی و فراهم کردن زمینه حضور شمسایی در کادر فنی به کار بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران در شهریورماه باید در مسابقات جام جهانی لیتوانی به میدان برود و سپس در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. مشخص نیست آیا ارتباط شمسایی با سرپرست کمیته فوتسال به مدیریت فنی در تیم ملی محدود می‌شود و یا ممکن است در بلندمدت و با حضور سراجی به عنوان «رئیس» در کمیته فوتسال، معادلات دیگر تیم ملی را هم تحت تاثیر خود قرار بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید شمسایی فوتسال مهرداد سراجی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال مهرداد سراجی وحید شمسایی سرپرست کمیته فوتسال کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • حکم ۱۰ ساله کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان