Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبر ورزشی – یکی از باشگاه‌های لیگ دسته اول پارسال چند روز قبل از شروع مسابقات سرمربی خود را برکنار کرد. این مربی با مسئولان باشگاه به صورت شفاهی مذاکره و سر مبلغی به توافق رسیده بود اما قرارداد مکتوب نشده بود. مربی با اعلام اینکه باشگاه‌های دیگر با در نظر گرفتن این موضوع که این مربی تیم دارد پیشنهادی به او نداده‌اند و برکناری‌اش به او خسارت مالی و حرفه ای زده است اما باشگاه در واکنش به این صحبت اعلام کرد علت برکناری سرمربی تیم مراوده مالی او با برخی بازیکنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکن این تیم همراه با پدر خود در فدراسیون فوتبال حاضر شد و خواستار پس گرفتن پول‌هایشان شدند که در دو سال گذشته به این مربی پرداخته بودند.

پدر این بازیکن با اعلام اینکه از تجار استان مازندران و ساکن شهر نمک آبرود است در حضور اعضای کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پسرم علاقه زیادی به فوتبال داشت و من هم از دیدن این که فرزندم به دنبال ورزش است خوشحال شده و استقبال کردم. با پیگیری، این آقای مربی را به ما معرفی کردند و گفتند چون سطح فوتبال پسرت پایین است باید برایش هزینه کنی تا برای پسرت وقت بگذارند و سطح کیفیت او  را افزایش بدهند.

وی اضافه کرد: این آقا فصل اول سرمربی یک تیم دیگر بود ولی به پسرم میدان نمی‌داد و می‌گفت باید در کنار تیم تمرین کند تا به سطح بازیکنان دیگر برسد. برای فصل بعدی پسرم را همراه با خودش به تیم جدیدش برد ولی علی رغم دریافت حدود یک میلیارد تومان پول باز هم به او بازی نداد و کار به جایی رسید که پسرم از فوتبال بدش آمد و کلاً فوتبال را کنار گذاشت و الان هم در نمک آبرود در مغازه‌ای که برایش گرفته‌ام کار می کند. حالا هم پولم را می خواهم چون هیچ کاری برای پسرم انجام نداده است.

فدراسیون فوتبال از این تاجر بابت ادعاهایش مدرک خواست و این فرد ۳ رسید بانکی روی پرونده گذاشت که نشان می‌داد مبالغ میلیونی به حساب فرزند این مربی واریز شده است.

اما مربی مورد نظر در این باره به مسئولان حاضر در جلسه گفت: ما می‌دانستیم پدرش وضعیت مالی خوبی دارد و خودش هم گفته بود اگر کاری و کمکی لازم بود بگویید تا انجام دهم. ما سال‌هاست گروهی داریم که خودمان پول جمع می کنیم و برای خانواده‌های ضعیف و آبرومند جهیزیه خریداری می‌کنیم و در سه مقطع این آقا برای خرید جهیزیه، در یک کار خیر شرکت کرد.

وی اضافه کرد: چون پسر این آقا در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی عملکرد قابل قبولی نداشت به او کمتر بازی می دادم چون نمی توانستم با دستان خودم تیمم را تضعیف کنم. همین موضوع باعث ناراحتی این پدر شده است که اینجوری با آبروی من بازی می‌کند.

این مربی در ادامه گفت: چه کسی برای دریافت پول شماره کارت فرزندش را می‌دهد؟ من اگر ریگی به کفش داشتم شماره کارت فرزندم را نمی‌دادم. 

پدر این بازیکن در ادامه با ادعای اینکه هزاران دلار به این سرمربی پرداخت کرده است گفت: دو سال قبل این آقا با تیمش در ترکیه اردو داشتند دو روز قبل از پایان اردو پسرم با من تماس گرفت و گفت سرمربی تیم پول لازم دارد و من هم با دوستم در استانبول تماس گرفتم و آن بنده خدا پنج ساعت تا آنکارا رفت و مبلغ ۳۰ هزار دلار در لابی هتل به آقای سرمربی داد. در مقاطعی هم قبل از سفر به خارج از ایران پول قرض خواست و بارها مبالغ ۲۰ و ۳۰ هزار دلاری و آخرین بار هم مبلغ ۱۶ هزار دلار به ایشان قرض دادیم. یادم هست آخرین بار داخل یک باشگاه بدنسازی مبلغ ۱۶ هزار دلار را به ایشان تحویل دادیم. اما برای این پول‌ها اصلاً رویمان نشد از ایشان رسید بگیریم.

جالب این که آقای مربی، این بخش از صحبت‌های پدر و پسر را کاملاً رد کرد و گفت آنها دروغ می‌گویند.

ادامه حرف‌های عجیب این دوستان را بخوانید: من به کارت‌های بانکی پسرم همواره پول واریز می کردم تا دست خالی نباشد. پسرم با اینکه می توانست در تهران خانه بگیرد در خوابگاه باشگاه زندگی می کرد. خودم هم دوست داشتم در خوابگاه بماند چون بالاخره جوان بود چه بسا گرفتن خانه مجردی می‌توانست او را از مسیرش دور کند. یکی از کارت‌های بانکی پسرم چند ماهی دست آقای سرمربی بوده و مبلغی در حدود ۶۰ میلیون تومان از این کارت پول خرج کرده است. تراکنش‌های مالی این کارت نشان می دهد  از این کارت در منطقه یک تهران اقلام مختلفی خریداری شده که بیشتر متعلق به سوپرمارکت هاست. در واقع ایشان خورد و خوراک خانه‌اش را هم با کارت بانکی ما انجام می داده است. محل زندگی بنده در شهر نمک آبرود بوده و پسرم در خوابگاه باشگاه که در این زمینه خود باشگاه و بازیکنان می توانند شهادت بدهند زندگی می کرده است. اصلاً چه دلیلی وجود دارد که پسر من از خوابگاه در جنوب شهر برود سمت خیابان اندرزگو خرید کند؟

کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ماه‌هاست درگیر بررسی همه جوانب امر برای گرفتن تصمیم درست هستند؛ چون اگر ادعاهای این پدر و پسر صحت نداشته باشد با آبروی یک مربی سرشناس بازی شده است. حال باید دید فدراسیون فوتبال چه زمانی تکلیف این پرونده را مشخص می کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ دسته اول خبر ویژه فدراسیون فوتبال ایران فساد در فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم