Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:44:01 GMT

ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضاهای سر بسته

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۶۷۴۱

ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضاهای سر بسته

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به سیر نزولی بیماری کرونا در استان اظهارکرد: هم اکنون هیچ شهر با وضعیت قرمزی در استان نداریم.

وی به آخرین رنگ بندی شهرهای استان اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس، بشرویه، طبس و نهبندان به در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سربیشه، زیرکوه، درمیان، خوسف و سرایان در وضعیت زرد رنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی بر رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی برای ادامه کاهش این بیماری در استان اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات مردم، اصناف و دستگاه‌های اجرایی در کنترل این بیماری قابل تقدیر است.

ملانوری با بیان اینکه نماز جمعه در هر شرایط رنگ بندی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نماز در فضای باز و با حضور ۷۵ نفر در شهرهای قرمز اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای نارنجی این ظرفیت ۱۰۰ نفر است، ادامه داد: برگزاری نماز جماعت و مراسم مذهبی و اجتماعات نیز تابع همین مصوبه است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نامزدها و ستادهای انتخاباتی نیز باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار داشت: برگزاری هر گونه تجمع در فضای بسته برای نامزدها ممنوع است.

ملانوری با تاکید بر اینکه هر چه فضا سالم‌تر باشد، انتخابات باشکوه‌تر و با مشارکت بیشتری خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا این سیر نزولی شتاب بگیرد و بتوانیم انتخابات را در کمال صحت و سلامت برگزار کنیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: فعالیت سینماهای استان با توجه به اینکه در گروه ۲ قرار گرفته اند مجاز است.

ملانوری با بیان اینکه طبق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا، مجموع مشاغل غیر فعال به اندک رسیده است، اظهارداشت: آسیب‌هایی را در بخش تولید و اصناف و کرونا داشته ایم که باید در جهت حل مشکلات این بخش‌ها تلاش شود.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای تولید ماسک در استان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند ماسک مورد نیاز را واحدهای تولیدی داخل استان خریداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: باید ماسک‌های تولیدی استان استاندارد، در دسترس و قیمت مناسب را داشته باشد تا ادارات و دستگاه‌ها از این واحدها خرید داشته باشند.

کد خبر 5217868

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی حمید ملانوری شیوع کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا عکس استانها کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با تاکید بر اینکه پروژه مرمت و تبدیل به موزه «پرواز» آشیانه پرواز قلعه مرغی که اولین فرودگاه شهر تهران است را در سال گذشته آغاز کردیم، گفت: در فاز اول این پروژه بحث مرمت اضطراری مطرح است که در این راستا سازه‌هایی که بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارند و آسیب دیده‌اند را مرمت می‌کنیم. پس از تکمیل مرمت اضطراری بحث تبدیل این آشیانه به موزه پرواز را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی با اشاره به اینکه پروژه البرز لشگرک نیز یکی از پروژه‌هایی است که سال‌هاست در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور شهردار و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری به خصوص در بحث‌های مالی، عملیات مرتبط با تکمیل فضای تجاری این پروژه به پایان رسیده است و به زودی مجموعه البرز لشگرک به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ۲ پروژه در دستور کار شرکت توسعه فضاهای فرهنگی قرار دارد، بیان داشت: برنامه‌ریزی عملیاتی برای فضاهای فرهنگی شهر تهران با همکاری مرکز مطالعات و ایجاد شبکه خانه موزه‌ها و تهیه اطلس فرهنگی شهر تهران دو پروژه‌ای هستند که در چهارچوب برنامه‌ریزی کلان برای آینده زیرساخت‌های فرهنگی شهر تهران اجرا می‌شوند.

کد خبر 6097893

دیگر خبرها

  • تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم
  • حساسیت دور دوم انتخابات /بر مدار قانون و بی طرفی حرکت می کنیم
  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود