Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:27:21 GMT

گرمای هوای تهران به ۳۸ درجه‌ رسید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۶۷۹۸

گرمای هوای تهران به ۳۸ درجه‌ رسید

خبرگزاری فارس: مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۵ روز آینده وضعیت جوی استان تهران با آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ساعت بعدازظهر روزهای سه‌شنبه تا چهارشنبه گاهی وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق در نیمه شمالی و باد و گردوخاک موقتی در نواحی جنوبی مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: طی امروز و فردا افزایش دما و از روز دوشنبه کاهش نسبی دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

جلالی تصریح کرد: بالاترین دمای هوای امروز در شهرستان‌های پاکدشت، قرچک و ورامین با ۳۸ درجه سانتیگراد و در فیروزکوه با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران پیش یابی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده تقویت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

او افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۲۹ درجه و کمترین دما ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

دمای کنونی ۲۶ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۵۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • هواشناسی ایران| بارش باران در اغلب مناطق کشور / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده