Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@20:24:08 GMT

یحیی جانشین مدافع پرسپولیس را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۷۴۶۴

یحیی جانشین مدافع پرسپولیس را انتخاب کرد

خبرورزشی – پرسپولیس تهران در یکی از دیدارهای مهم خود در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که کاپیتان و مدافع آخر فیکس خودش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

هرچند سید جلال حسینی در مصاحبه با خبرورزشی از مدیران باشگاه خواست پیگیر ماجرای محرومیت او باشند و اعتراض کنند اما بعید است حکم کمیته انضباطی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رأی صادره از کمیته انضباطی علیه کاپیتان پرسپولیس آمده است سید جلال حسینی یک جلسه محروم است و این حکم قطعی و غیرقابل اعتراض است.

بنابراین باشگاه پرسپولیس نمی تواند از طریق کمیته استیناف به رأی صادر شده کمیته انضباطی اعتراضی داشته باشد.

بدین ترتیب یحیی گل محمدی در بازی با اصفهان قادر به استفاده از کاپیتان تیمش نیست.

مشکل سرمربی پرسپولیس زمانی بزرگتر می شود که فرشاد فرجی دیگر مدافع میانی این تیم نیز به دلیل اتفاقات دربی و درگیری با استقلالی‌ها دو جلسه محروم شده است.

فرجی که در بوشهر و بازی حذفی برابر شاهین بندرعامری درقلب خط دفاع کنار سید جلال حسینی بازی کرده بود حالا از همراهی پرسپولیس در سفر به اصفهان محروم است.

شاید پرسش خیلی ها این باشد که در غیاب سید جلال حسینی و فرشاد فرجی چه کسانی قرار است در مرکز خط دفاع پرسپولیس در اصفهان بازی کنند؟

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که دچار پارگی رباط مُچ پای خودش شده بود پس از استراحت کافی و فیزیوتراپی مهیای دیدار با ذوب آهن شده است. او نیز در بوشهر غایب بود و به استراحت پرداخت تا مهیای بازی سنگین تر شود.

درحال حاضر اما تنها گزینه موجود برای بازی کردن کنار کنعانی زادگان یک هافبک دفاعی جنگنده است.

کمال کامیابی نیا در غیاب محمد حسین کنعانی زادگان مصدوم در نیمه دوم بازی رفت برابر آلومینیوم و جدال برابر ماشین‌سازی بازی کرد. 

یحیی گل‌محمدی به اجبار از کمال کامیابی نیا به عنوان مدافع میانی استفاده کرد، انتخابی که برای پرسپولیسی‌ها اتفاق خوبی بود و هافبک باتجربه سرخ‌ها در پست غیرتخصصی‌اش نمایش خوبی از خود ارائه داد تا خلاء مدافعان اصلی پرسپولیس در زمان حضور او در این پست کمتر احساس شود.

او در ۵ بازی هم جور مدافع میانی ملی پوش پرسپولیس را در کنار سید جلال حسینی کشید و اینک می تواند در کنار محمد حسین کنعانی زادگان اجازه ندهد خلأ کاپیتان در اصفهان احساس شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محرومیت خبر ویژه سیدجلال حسینی کمال کامیابی نیا محرومیت سید جلال حسینی کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم