Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – داود عزیزی در مراسم اختتامیه تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در خصوص برگزاری مسابقات فیوچرز در ایران اظهار داشت: برگزاری مسابقات فیوچرز در ایران مستلزم داشتن اسپانسر‌های بسیار قوی است، چون هر هفته فیوچرز حدودا ۱۵ هزار دلار پول می‌خواهد و ۴-۵ هزار دلار هم بابت عوامل اجرایی لازم است و نزدیک به ۲۰ هزار دلار هزینه لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری ۳ هفته فیوچرز در ایران حدودا ۵۰ هزار دلار پول می‌خواهد که نزدیک به یک میلیارد می‌شود. این هزینه را فدراسیون به سختی می‌تواند تهیه کند. طبیعتا حضور اسپانسر‌هایی که با دعوت فدراسیون جدیدا ورود می‌کنند، این احتمال هست که ما شاهد برگزاری مسابقات فیوچرز باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تلاش کردید که زمین‌های تنیس را به فدراسیون برگردانید؟ گفت: به شدت تلاش کردیم و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم، علی رغم قول‌هایی که وزارت ورزش و شرکت توسعه دادند به هیچ کدام از قول‌هایشان وفا نکردند و فدراسیون تنیس فاقد هرگونه مکان است، بخش خصوصی همکاری خوبی با ما کرد تا مجموعه ورزش کشور.

رییس فدراسیون تنیس ادامه داد: تمام رایزنی‌های لازم را با وزارت ورزش و شرکت توسعه انجام دادیم و تلاش می‌کنیم که این اتفاق برای فدراسیون تنیس بیفتد، ولی تا الان چنین اتفاقی نیفتاده است و ما شاهد این هستیم بخش خصوصی به ما کمک می‌کند تا مجموعه ورزش.

عزیزی در پاسخ به این سوال که فدراسیون تنیس به شرکت توسعه بدهی دارد؟ خاطرنشان کرد: بیش از ۵ میلیارد تومان بدهی داشتیم که ما ۴ میلیارد و ۳۵۰ تومان را پرداخت کردیم یعنی بیش از ۸۵ درصد بدهی‌های ما به شرکت توسعه پرداخت شده است.

وی در واکنش به صحبت‌های فرامرزیان مبنی بر اینکه یک زمین به هیئت تنیس واگذار شود تا به تنیس شیراز کمک شود، گفت: اجرای غلط ماده ۸۸ قانون الحاق ۲ منجر به این شد که همگانی کردن تنیس به سختی انجام شود و تنیس رشته گران‌قیمتی شود. همه ادارات کل هم مکلف و هم موظف هستند تا زمین‌های لازم را برای همگانی کردن تنیس را در اختیار هیئت‌ها بگذارند؛ بنابراین همه ادارات کل باید این کار را انجام دهند، اینکه ما در استان فارس ببینیم که هیئت تنیس فاقد زمین باشد چیز خوشایندی نیست.

رییس فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که فدراسیون برنامه‌ای برای قضاوت داوران خانم دارد؟ عنوان کرد: شرایط کرونا تا به امروز به ما اجازه نداده است و در تمام دنیا چنین شرایطی وجود داشته است. ما در این دوره از مسابقات سعی کردیم داورانی را دعوت کنیم که از بحث امتیازگیری عقب نیفتند. در ارومیه هم تمام تلاش مان این بود. با وزارت ورزش رایزنی‌های خوبی کردیم تا اجازه دهند تا داوران خانم بتوانند در بخشی از مسابقات آقایان شرکت کنند و داوری کنند و بتوانند سرعت عمل‌شان بالا برود، چون وقتی سرعت عمل و دیدشان بالا برود می‌توانند در مسابقات بین‌المللی حرف برای گفتن داشته باشند. ان‌شاءالله که بتوانیم این مجوز‌ها را بگیریم. بیشتر بخوانید: عزیزی: فرایند آمادگی تیم ملی تنیس به خوبی سپری می‌شود

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تنیس داود عزیزی فدراسیون تنیس شرکت توسعه وزارت ورزش هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم