Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:48:17 GMT

فراخوان جمعیت جوانان انقلاب از کاندیداهای شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۷۸۱۷

فراخوان جمعیت جوانان انقلاب از کاندیداهای شورای شهر

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، دومین فراخوان این جمعیت از کاندیداهای جوان و کارآمد برای قرار گرفتن در فهرست این حزب در انتخابات شورای شهر وروستا۱۴۰۰ انجام شد.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با قدمتی ۲۵ ساله و به عنوان اولین و بزرگترین حزب سیاسی جوانان کشور با صدور اطلاعیه ای در دومین فراخوان دعوت از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا در سال ۱۴۰۰ از کلیه داوطلبین به حضور وقرار گرفتن در فهرست این حزب در تهران و شهرستانها خواست تا ضمن ارسال سوابق اجرایی و سیاسی اجتماعی خود به ادرس های ارتباطی ذیل تجلی گاه اقتدار و عزت ایران عزیزمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در نیمه خرداد با عنوان «تهران سربلند» منتشر خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه تا کنون ۲۷۵ نفر به عنوان داوطلبان شرکت در انتخابات در مرحله اول این فراخوان شرکت نمودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جوانان شورای شهر انقلاب شورای ائتلاف انتخابات شورای شهر جمعیت جوانان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: تامین و شناسایی ۴٣٠ هکتار زمین در طرح نهضت ملی مسکن با همکاری ادارات منابع طبیعی، راه و‌شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجاورت روستای دشت انجام شد.   مهدی دونده افزود: بر اساس طراحی انجام شده در این اراضی تعداد پنج هزار و ۶۰۰ قطعه زمین مسکونی جانمایی شده است.   وی ادامه داد: بخشی از این قطعات برای واگذاری به متقاضیان روستایی که در روستا‌های همجوار ثبت نام کرده اند، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش دیگر برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت شهر نیشابور که علاقمند به مهاجرت معکوس به روستا هستند، در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته است.   وی با تاکید بر تسریع فرایند انجام کار، از دستگاه‌های متولی خواست تلاش کنند تامین مسکن شهروندان متقاضی هر چه زودتر به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور