Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه ترکان گفت: اکبر ترکان خردمند و فکور بود، ترکان پاکدست بود، پس از ریاست جمهوری خاتمی بسیار او را اذیت کردند و همه معاملات نفتی را زیر ذره بین قرار دادند و خارج از احترام با او صحبت می کردند.

به گزارش برنا، فرزانه ترکان، خواهر مرحوم اکبر ترکان، در مراسم یادبود او اظهار کرد: برای من بسیار سخت و مشکل است که بخواهم از برادرم به عنوان فردی بزرگ یاد کنم چراکه شاید تمجید خانوادگی محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برادرم اکبر حکایت واقعی فردی بود که به سعادت رسید، او بر مدار حق زندگی کرد و هیچ گاه نه حزب و نه خطوط سیاسی برای او مهم نبود و بر مدار امیر المونین عمل می کرد.

ترکان تاکید کرد: برادرم همیشه میگفت باید با خدا معامله کنید.

 خواهر مرحوم ترکان ادامه داد: ترکان خردمند و فکور بود، ترکان پاکدست بود، پس از ریاست جمهوری خاتمی بسیار او را اذیت کردند و همه معاملات نفتی را زیر ذره بین قرار دادند و خارج از احترام با او صحبت می کردند.

او خاطرنشان کرد: همه دوره زندگی برادرم را در دوران احمدی نژاد الک کردند و فقط ۱۲ سکه اهدایی به قهرمانان را خلاف دانستند و از حقوق بازنشستگی او کم کردند.

فرزانه ترکان اظهار کرد: مجاهدت با نفس در اکبر ترکان الگو بود، او نفس اماره را در خود کشته بود. اکبر ترکان شاگرد علامه جعفری بود.

او یاداور شد: در افتتاح پروژه ها به وزرای قبلی زنگ می زد و منیت را در خود کشته بود، با تمام دولت ها کار می کرد و به مردم خدمت می کرد، ترکان هیچ گاه خود را از خدمت دریغ نکرد حتی در دوران احمدی نژاد هم معاون دولت نفت بود و سال ۸۸ به دلیل افشاگری او در رابطه با دروغ بودن امار و ارقام، حکم بازنشستگی او را صادر کردند.

خواهر مرحوم ترکان افزود: اکبر ترکان روزهای اخیر شب تا صبح از درد بیدار بود اما ۶ صبح به سمت دفتر حرکت می کرد، او علاقه ای نداشت اسمش روی پروژه یا خیابانی باشد اما دوست داشت فرهنگ مدیریت او پایدار باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریاست جمهوری احمدی نژاد بازنشستگی اکبر ترکان دولت معاون نفت اکبر ترکان اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد