Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام شاهی گفت: به مناسب سالروز آزادسازی فتح خرمشهر، ۷۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند شهرستان باشت توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن غلام شاهی» امروز (۱ خرداد ماه) اظهار کرد: به مناسب سالروز آزادسازی فتح خرمشهر، برنامه های متنوعی در باشت برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: مهم ترین برنامه هایی که به مناسبت این روز اجرا خواهد شد، توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۷۰ بسته بین افراد نیازمند شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان اهدا خواهد شد، یادآور شد: عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در همان روز در دستور کار قرار می گیرد.

 

غلام شاهی خاطرنشان کرد: فضا سازی، صبحگاه مشترک و تکمیل منازل مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های مهم در این شهرستان خواهد بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی ناحیه مقاومت بسیج آزادسازی خرمشهر باشت زوج های جوان جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین ازفارس،‌ منابع رسانه‌ای از زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در بخش قدیمی شهر  قدس خبر دادند. یک جوان با چاقو به یکی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی «باب الساهره» در محله السعدیه در بخش قدیمی قدس حمله کرد و وی را زخمی کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به نوشته الجزیره، در پی این عملیات، نظامیان اشغالگر کلیه ورودی‌های بخش قدیمی قدس را بستند و در کوچه‌ پس کوچه‌های آن مستقر شدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش وبگاه فلسطینی شهاب، نظامیان اشغالگر به سوی یک جوان  مظنون به انجام این عملیات با سلاح سرد تیراندازی کردند. 
لحظاتی پس از انتشار این خبر، وبگاه روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از پلیس اسرائیل مدعی شد که عامل این عملیات در قدس، «یک گردشگر ترک» بود.

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین