Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر مرادی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفتگو با  فارس از پلمب سفره خانه سنتی در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی وشیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار داده و تعدادی سفره‌ خانه سنتی و قهوه خانه مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: در این طرح نظارتی، مأموران به یک واحد سفره‌خانه در حوالی دربند مشکوک شده و در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدی سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن تبدیل کرده که با اخذ دستور قضائی واحد صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی و غیر اخلاقی پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متصدی این سفره خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفره خانه سنتی پلمب تخلفات صنفی کرونا سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین