Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم درگذشت اکبر ترکان رئیس اسبق فدراسیون کشتی امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 
* مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، معاونان وزیر ورزش و اعضای هیات اجرایی کمیته در مراسم حضور داشتند. 

* علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و طالقانی رئیس اسبق فدراسیون نیز در مراسم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالقانی در مراسم بزرگداشت خاطراتی از ترکان تعریف کرد و یاد او را گرامی داشت‌. 

* حناچی شهردار تهران، برخی از روسای فدراسیون‌ها، هاشنی طبا و غفوری فرد روسای اسبق کمیته ملی المپیک و … نیز در مراسم بزرگداشت مرحوم ترکان شرکت کردند‌. 

* برخلاف صحبت‌هایی که اعلام شده نوبخت و جهانگیری در مراسم حضور خواهند داشت، این اتفاق رخ نداد. 

* سیدرضا صالحی‌امیری درباره مرحوم ترکان، گفت: او جرو معدود شخصیت‌هایی بود که رویکرد استراتژیک داشت. من سالهای زیادی از تحلیل های او بهره بردم. او اطلاعات جامعی نسبت به حوزه‌های مختلف و نگاه کلان داشت. نگاه او برای ۵۰ سال آینده بود و دغدغه مردم را داشت. 

وی افزود: مرحوم ترکان مقابل ناملایمت‌ها صبوری می‌کرد و من درس‌های زیادی از او گرفتم. در خصوص کشتی هم او حق بزرگی بر گردن این رشته دارد و معمار کشتی بعد از انقلاب مرحوم ترکان بود. امروز بر حسب وظیفه اخلاقی مراسمی را برگزار کردیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحوم ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور