Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فرارو، فریدون عباسی در رابطه با افرادی که پس از کاندیداتوری رییسی انصراف دادند، گفت: "اگر همه افراد منتظر یکی دیگر در انتخابات هستند اصلا چرا آمدند خودشان را مطرح کردند؟ این چه وضعیتی است که در مملکت ما وجود دارد که دو رییس قوه با هم تعارف می کنند که کدام یک از آنها به یک قوه دیگر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مسأله کشور مهم است و آن قوه اهمیت دارد، در یک مدت زمان معقول و دراز مدت مشکلات آن قوه را حل کنند."


او افزود: «چرا مدیران باید مرتب جابجا شوند با شخصیت های تکراری و بقیه چرا همیشه می گویند که فلانی بیاید، این چه کاری است؟ می ماندند و کارشان را می کردند اگر حرفی برای گفتن دارند. بنده این نظر را نداشتم و اعتقادم به این است که هر کسی رفت و داوطلب و انتخاب شد در شغلی که دارد آن هم در حد رییس قوه آنجا بماند و اجازه دهد افرادی که کار اجرایی بیشتر و کار مدیریتی کرده اند و کار علمی کرده اند و می توان از توان و تخصص آنها استفاده کرد، به میدان بیایند. اگر می فرمایید اصولگرایان چنین تصمیمی گرفته اند بروند تصمیم شان را اجرایی کنند و فرد مورد نظر بیاید و کاری به بقیه نداشته باشند و اجازه دهند که نفسی در این کشور کشیده شود."

این کاندید ریاست جمهوری در رابطه با احتمال کناره گیری خودش به نفع رییسی ادامه داد: «دلیلی ندارد که بخواهم کنار بروم. اگر شورای نگهبان احراز کرد من می آیم و حرف خودم را می زنم. جناب آقای رییسی و دیگران هم حرف خودشان را بزنند و مردم هم انتخاب کنند و اشکالی هم ندارد و بعد از آن هم همکاری خواهیم کرد.»

فریدون عباسی از نامزدهای نزدیک به جبهه پایداری است. او در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ریاست سازمان انرژی اتمی را بر عهده داشت. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تعارفات فریدون عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری