Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@19:06:57 GMT

سهام شهروند و همشهری در بورس عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۸۴۷۶

شهردار تهران با بیان اینکه سهام شرکت شهروند آماده عرضه در بورس است اعلام کرد: این کار شفافیت این فروشگاه را بیشتر خواهد کرد و در آینده سهام روزنامه همشهری نیز در بورس عرضه خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر شنبه در مراسم افتتاحیه چهل و سومین فروشگاه شهروند در خیابان سهروردی تهران اظهار داشت: عرضه سهام شرکت شهروند در جهت اصلاح ساختار این فروشگاه صورت خواهد گرفت و تلاش داریم دیگر شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران از جمله روزنامه همشهری در بورس عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و تاکید کرد: خرمشهر هم در آن روز که پس از مقاومتی جانانه سقوط کرد و هم زمانی که در یک عملیات غرور آفرین آزاد شد در یاد مردم ما خواهد ماند، در روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگان ما ۳۰ هزار اسیر از دشمن گرفتند که یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌داریم.

همچنین مدیرعامل شرکت شهروند در این مراسم گفت: شهروند ۲۷ سال است که به مردم خدمت عرضه می‌کند و امیدوارم در آینده بهتر به مردم خدمت رسانی کنیم.

علی محمد وحید کریمی افزود: این فروشگاه در یک هزار و ۱۴۰ متر بنا در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲ طبقه پارکینگ است و ارزش این فروشگاه طبق برآورد‌ها به ۱۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: برآورد ما این است که این فروشگاه می‌تواند روزانه نیم میلیارد تومان فروش داشته باشد که تلاش داریم تا پایان مدیریت فعلی فروشگاه بزرگراه همت و کرج را نیز افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت شهروند در خصوص عرضه سهام این شرکت گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت دارد و سود آن نسبت به قبل چهار برابر شده است و به زودی در بورس فروشگاه را عرضه خواهیم کرد.    چهل و سومین فروشگاه شهروند شعبه سهروردی عصر امروز/ شنبه با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر افتتاح شد. برچسب ها: شهردار تهران ، شهروند ، همشهری ، بورس ، پیروز حناچی ، سهام ، واگذاری سهام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: شهردار تهران شهروند همشهری بورس پیروز حناچی سهام واگذاری سهام شرکت شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، آسانسور معدن پلاتین راستنبرگ در شمال غربی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی در حین انتقال کارگران از اعماق زمین به بالا بود که ناگهان از ارتفاع حدود ۲۰۰ متری سقوط کرد.

این اتفاق در پایان شیفت کاری کارگران معدن و زمانی رخ داد که آنها پس از یک روز کاری قصد خروج از معدن و رفتن به خانه‌هایشان را داشتند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ایجاد اشکال در چرخ‌دنده‌های آسانسور باعث سقوط آن شده است. تا جایی که مکانیزم عملکرد آسانسور معکوس شد و شتاب گرفت و باعث شد بالابر با سرعت زیاد به پایین سقوط کند. آسانسور معدن، آسانسوری بزرگ با ظرفیت ده‌ها نفر است که در زمان حادثه بیش از ۸۰ نفر داخل آن بودند.

به دنبال این حادثه، تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و تمامی کارگران مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

نیکو مولر، مدیر عامل شرکت امپالا پلاتینیوم هولدینگ، در بیانیه‌ای گفت: «این تلخ‌ترین اتفاقی بود که در تاریخ شرکت تجربه کردیم. تحقیقات در مورد علت سقوط آسانسور ادامه دارد و تمام عملیات‌های معدن تا اطلاع ثانوی متوقف است.

به گفته وی، برخی از کارگران به شدت مجروح شده‌اند که بیشتر آنها ار ناحیه مچ پا و ساق پا دچار شکستگی شدند. بقیه با خراش‌های جزئی از بیمارستان مرخص شدند.

یوهان ترون، معاون شرکت امپالا گفت: آسانسور تقریبا ۲۰۰ متر سقوط کرد و از ۸۶ کارگری که داخل آن بودند، ۱۱ نفر جان باختند. آفریقای جنوبی عمیق ترین معادن جهان را دارد و بسیاری از آنها آسانسورهایی دارند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ نفر را در یک زمان حمل کنند.

در این حادثه سیستم «اضطراری» نتوانست آسانسور را متوقف کند و این مساله اعتراضات زیادی را درباره ایمن نبودن تجهیزات معدن برانگیخته است.

کد خبر 847560 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آفریقای جنوبی حوادث جهان معدن

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال