Web Analytics Made Easy - Statcounter

با منفی‌شدن تست کرونای تمام اردونشینان تیم ملی والیبال مردان ایران، این تیم فرداشب با ترکیب کامل ۲۵ نفره خود به ریمینی ایتالیا (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) اعزام خواهد شد.

به گزارش ایسنا و با اعلام فدراسیون والیبال، بر اساس مقررات لیگ ملت‌ها تیم‌های حاضر در این پیکارها باید هنگام ورود به ایتالیا تست منفی کرونای اعضای خود طی ۴۸ ساعت پیش از ورودشان به ایتالیا را همراه داشته باشند که نتیجه تست‌های امروز تیم ملی ایران، نشان‌دهنده اعزام کاروان ایران به این رقابت‌ها با ترکیب کامل (۲۵ نفره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر افروزی پزشک تیم، علاوه بر امور تخصصی که در تیم ملی به عهده دارد، به عنوان مامور بهداشت هم به فدراسیون جهانی معرفی شده است تا در جریان لیگ ملت‌ها بتواند به نمایندگی از تیم ایران درخصوص آنچه به شیوه‌نامه‌های ویروس کرونا در طول مسابقات اختصاص دارد، با کادر برگزاری رقابت‌ها همکاری کند.
مامور بهداشت عنوان تازه‌ای است که فدراسیون جهانی الزام کرده همه تیم‌ها باید یکی از اعضای کادر همراه خود را با این عنوان به کمیته برگزاری معرفی کنند تا در زمینه دریافت آخرین دستورالعمل‌های مربوط به کرونا و تهیه و ارائه گزارش‌های مورد نیاز کمیته برگزاری از تیم با کمیته برگزاری همکاری کند.
سعید معروف، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، رضا عابدینی، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی ۱۷ بازیکن اعزامی ایران به لیگ ملت‌ها و ولادیمیر آلکنو (سرمربی)، توماسو توتولو (دستیار اول)، محمدرضا تندروان (دستیار دوم)، دکتر سیامک افروزی (پزشک، تراپیست و مامور بهداشت)، مهدی خباز (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و مانلی کسرایی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی در این پیکارها خواهند بود. سرپرستی تیم ملی نیز بر عهده امیر خوش‌خبر است.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي واليبال ايران لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!