Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سالروز آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است، اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر اراده و قدرت الهی توانست از کارزار مبارزه با دشمن پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه‌ای بارز در تحقق اراده الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تبیین جمله راهبردی امام (ره) در مورد فتح خرمشهر یک ضرورت است و باید این نگرش توجه به قدرت خداوند مد نظر باشد.

محمدی افزود: مرکز حفظ آثار سپاه روح الله به عنوان متولی برنامه‌های سپاه در سالروز آزادی خرمشهر از ابتدای اردیبهشت ماه برنامه ریزی های لازم برای گرامیداشت این ایام الله را انجام داده و امروز آمادگی کامل برای استقبال از این ایام الله را داریم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش مقاومت و پایداری نیروهای مسلح از مهمترین برنامه سالجاری است که با توجه به شیوع بیماری کرونا در برگزاری برنامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی قطعاً مد نظر خواهد بود.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی، تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و شهدای مدافع سلامت و برنامه بانگ مقاومت از دیگر برنامه‌های مهم این ایام است.

محمدی، مسابقه کتابخوانی کتاب «سفر سرخ» که زندگینامه شهید علم الهدی و با محوریت آن آزادسازی بستان و هویزه را به تصویر می‌کشد از دیگر برنامه‌های مورد نظر عنوان کرد.

وی تاکید کرد، از دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، بنیاد شهید، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها انتظار داریم در راستای این مسابقه کتابخوانی مشارکت داشته باشند.

به گفته وی، سپاه روح الله استان مرکزی بیش از ۸۰ عنوان برنامه که ۱۱ عنوان آن شاخص هستند در راستای گرامیداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر در دستور کار دارد که در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

کد خبر 5218006

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک فتح خرمشهر عملیات بیت المقدس سوم خرداد سپاه روح الله انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا کرمانشاه عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان