Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران درباره بازدید از روستاهای بخش کن اظهار کرد: در بازدیدی که حدود ۱۰ ماه پیش با برخی از نمایندگان تهران از روستاهای اطراف تهران، بخش کن داشتیم مشکلاتی شناسایی شد که پیگیری‌هایی برای رفع آنها داشتیم، لذا مجدد حضور میدانی پیدا کردیم تا پیشرفت رفع مشکلات را از نزدیک بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طی بازدید مجددی که در این روزها داشتیم متوجه شدیم برخی مشکلات هنوز برطرف نشده است که باید مجدد پیگیری‌هایی انجام بگیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: برخی مشکلات مانند گاز روستا برطرف شده است و الان گازرسانی به روستاها انجام شده است.

رفیعی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات روستا، درمانگاه و استقرار پزشک در آنجا بود که با پیگیری‌های انجام گرفته از زمان بازدید اول تا کنون این مشکل هم بر طرف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مردم بحث بنیاد مسکن بود، اظهار کرد: در سفر امسال مسؤولان بنیاد مسکن را همراه خودمان به این بازدید بردیم که همان‌جا آقای مهندس شاملو دستوراتی برای حل مشکلات مردم داد که در اسرع وقت مشکلات روستای کیگاه پیگیری شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: یکی دیگر از مشکلات، بحث تفکیک قطعاتی زمین برای ساکنان روستا بود که این مورد هم بر طرف شد.

رفیعی تصریح کرد: آنتن دهی روستا و اینترنت از دیگر مشکلات است که در این زمینه دکل‌ها نصب شده است و لازم به پیگیری برای نصب آنتن برای راه‌اندازی می‌باشد.

وی ادامه داد: مشکل دیگر، دسترسی به راه، جاده و تأمین آسفالت بود که از فرمانداری پیگیری کردم و روز یک‌شنبه در این باره جلسه‌ای دارم، همچنین درباره روشنایی هم قرار است اعتبار آن از منابع استانی و ملی تأمین شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: مسؤولان این قول را دادند که دسترسی به امام‌زاده داود و مشکل خطوط ارتباطی آن را پیگیری و رفع کنند که در این باره هم پیگیری‌خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۷۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سمیه رفیعی نماینده مردم تهران نماینده مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه پارسیان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق به جایگاه صدق در آیات و روایات پرداخت و ضمن گرامی‌داشت روز معلم و روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز کارگر و روز هلال احمر به پیروزی‌های مختلف جوانان ایرانی در عرصه‌های دفاعی و ورزشی اشاره کرد.

وی افزود: همانطور که مردم غیرت و توانایی ایرانیان را در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی و ورزشی و غیره دیده‌اند انتظار دارند دولتمردان با یک عملیات انقلابی و وعده صادق، طوفان اقتصادی ایجاد کنند تا شاهد کاهش تنش اقتصادی و ثبات قیمت کالاها در بازار و بی اثر کردن تحریم‌ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا به سفر رئیس قوه قضائیه به استان و رئیس سازمان بازرسی کل کشور به پارسیان اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با شنیدن حرف‌های مردم به مشکلات واقعی رسیده و با اقدامات جهادی گره‌ها را از زندگی مردم شریف و نجیب هرمزگان باز کنید.
 
امام جمعه شهرستان پارسیان در بخش دیگر بر لزوم پیگیری مصوبات و وعده‌های نماینده دولت در سفر به شهرستان پارسیان در ضمن سفر دوم هیات دولت تأکید کرد و گفت: ما بیش از ۲۰ مورد از مطالبات مردم را به نماینده دولت در آن سفر به شهرستان بیان داشتیم ایشان با روی گشاده قول پیگیری جدی تا تحقق مطالبات را دادند پیرامون دو مورد از آنها دستوراتی را به بخش‌های مربوط صادر کرده‌اند و طی نامه ای ما را مطلع کردند که درباره ۱_اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان ۲_و در مورد احداث بیمارستان بزرگ تامین اجتماعی در شهرستان است و هم این دو مورد و هم سایر موارد و مطالبات که ما اطلاعی از پیگیری آنها نداریم باید دنبال شود.
 چه کسی باید پیگیر این کارها باشد؟ نماینده مجلس، نماینده دولت در شهرستان و نماینده دولت در استان ومردم منتظرند تا این بزرگواران با پیگیری دنبال تحقق این وعده‌ها باشند.
 
امام جمعه شهرستان در بخش پایانی خطبه به اعتراضات گسترده دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه پرداخت و بیان داشت: این روزها دانشگاه‌های آمریکا در اختیار جوانان دانشجو و استاد آمریکایی حامی فلسطین و جبهه مقاومت و دشمن رژیم غاصب صهیونیستی است پیام‌های انقلاب اسلامی صادر شد و همه دانشگاه‌ها و شهرهای آمریکا را فتح کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند