Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس در ابتدای لیگ سیزدهم ستاره‌ای خرید که همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد. پیام صادقیان هافبک تکنیکی سرخ پوشان درخششی فوق العاده در ترکیب پرسپولیس داشت و ستاره تیم علی دایی شد.

پیام که همواره روحیه ای پرخاشگر داشت در همان فصل به دلیل هل دادن محمدرضا اکبریان داور دیدار پرسپولیس و فولاد با محرومیتی ۶ ماهه مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیتی که به عقیده خیلی‌ها زیاد بود و می‌شد این موضوع را مدیریت کرد. حالا دیگر پیام در فوتبال حضور ندارد و آن استعداد بی‌نظیر به راحتی سوخت.

البته که مقصر اصلی نابودی فوتبال صادقیان خودش بود و نمی‌شود این موضوع را کتمان کرد.

بعد از محرومیت یک جلسه ای سید جلال حسینی کاپیتان سرخ‌ها به شدت علیه کمیته انضباطی موضع گرفت و در مصاحبه با خبرورزشی اعلام کرد به دلیل پرسپولیسی بودن، کمیته انضباطی او را محروم کرده است.

سید جلال همچنین با یادآوری محرومیت پیام صادقیان اعلام کرد جرم او هم پرسپولیسی بودنش بود و اگر او در تیم دیگری بازی می کرد ۶ ماه محروم نمی شد.

این صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس واکنش های زیادی را بین پرسپولیسی‌ها به همراه داشت و حتی حود صادقیان هم به این مصاحبه واکنش نشان داد.

صادقیان در تایید حرف‌های سید جلال گفت: کاملا حق با سید است و من حرف های او را تایید می کنم. جرم همه ما پرسپولیسی بودن است و من چون پرسپولیسی بودم محروم شدم. با این حال مطمئنم با غیرت بچه ها و کادر فنی و همچنین حضور کاپیتانی مثل سید جلال تیم محبوبم بار دیگر قهرمان خواهد شد و همه ما در پایان فصل قهرمانی را جشن خواهیم گرفت.

در این زمینه بخوانید: سیدجلال: از بین ۳۰۰ نفر من محروم شدم!/ جرم ما ۴ سال قهرمانی است/ پیام نابود شد چون پرسپولیسی بود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیام صادقیان پیام صادقیان خبر ویژه سیدجلال حسینی سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات دیپلمات ارشد اروپایی گفت تنها راه برقراری صلح در اوکراین، توقف حمایت‌های تسلیحاتی غرب است.

به گزارش ایسنا، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت هر فرمول صلحی در مناقشه اوکراین به قطع حمایت‌های تسلیحاتی غرب از کی‌یف ختم می‌شود.

این سخنگو به اظهارات «جوزپ بورل» مسؤول روابط خارجه اتحادیه اروپا واکنش نشان داد که گفته بود بدون حمایت‌های تسلیحاتی غرب، اوکراین ظرف مدت ۲ هفته تسلیم خواهد شد.

زاخارووا در واکنش به این گفته بورل در کانال تلگرامی خود نوشت: «یک اعتراف عالی! تمام بحث «فرمول صلح» هم همین است: پایان محموله‌های تسلیحاتی غرب برای دولت اوکراین.»

بورل پیش‌تر گفته بود: «می‌دانم چطور جنگ اوکراین را تمام کنم. من می‌توانم این جنگ را در چند هفته تنها با قطع کمک‌ها به پایان برسانم. اگر کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین را قطع کنم، این کشور نمی‌تواند مقاومت کند. آن‌ها تسلیم می‌شوند و جنگ به پایان می‌رسد.»

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • پاسخ روسیه به اظهارات بورل: یک اعتراف عالی! فرمول صلح همین است
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان