Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا رایس از بازگشت به چلسی و همبازی شدن با دوست صمیمی خود میسون مانت استقبال می کند ولی چکش ها از رقم درخواستی خود برای او کوتاه نمی آیند. 

توماس توخل جرقه علاقه مجدد چلسی به دکلان رایس را زده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، فرانک لمپارد تابستان گذشته رایس را در صدر اهداف نقل و انتقالاتی خود قرار داد ولی آبی ها حاضر نشدند ۷۰ میلیون پوند درخواستی وست هم را پرداخت کنند؛ رقمی که حالا با صعود قریب الوقوع این تیم به مسابقات اروپایی، دست کم به ۹۰ میلیون پوند (۱۱۰ میلیون یورو) افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا تصور می شد با برکناری لمپارد، چلسی دیگر علاقه ای به رایس نداشته باشد ولی این بازیکن که تا ۱۴ سالگی در آکادمی چلسی پرورش یافت، هنوز هم مورد توجه سران این باشگاه قرار دارد. 

اما توخل هم تحت تاثیر نمایش های درخشان این بازیکن ۲۲ ساله قرار گرفته است و اگر وست هم باز هم مبلغ گزافی برای رایس طلب کند، آنگاه اورلین شومنی از موناکو و یولیان وایگل (شاگرد سابق توخل در دورتموند و هافبک فعلی بنفیکا) گزینه های ارزان تری خواهند بود. 

علاوه بر چلسی، منچستریونایتد و منچسترسیتی هم به رایس علاقه دارند اما اگر قرار بر جدایی از وست هم باشد، رایس بازگشت به استمفوردبریج را ترجیح خواهد داد. وست هم همواره گفته است که علاقه ای به فروختن رایس ندارد و آن ها امیدوار خواهند بود که با کسب مجوز حضور در لیگ اروپا، این بازیکن را برای ماندن به مدت یک فصل دیگر متقاعد کنند. 

اولویت اصلی چلسی در بازار تابستانی همچنان جذب یک مهاجم مرکزی است و آن ها علاوه بر ارلینگ هالند و روملو لوکاکو، هری کین را به عنوان یک گزینه زیر نظر دارند. آن ها همچنین یک مدافع میانی جدید می خواهند که این یعنی جذب رایس وابسته به صعود چلسی به لیگ قهرمانان اروپا و کسب درآمد از آن راه و همچنین فروختن بازیکنان مازاد خواهد بود. چلسی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده باید فردا استون ویلا را در هفته پایانی لیگ برتر شکست بدهد و البته قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل هم می تواند مجوز حضور در فصل بعدی این رقابت ها را برای آن ها به ارمغان بیاورد. 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است درخواست هواداران پرسپولیس از باشگاه؛ به تیم ملی بازیکن ندهید اتمام حجت فرهاد مجیدی با بازیکنان استقلال گلر سابق آنتورپ: بیرانوند نمی‌ تواند انگلیسی صحبت کند؛ آنتورپ باید دنبال دروازه بانان جدیدی باشد مسی: همیشه هدفم کسب قهرمانی است؛ به خاطر قرارداد با ژیلت نمی توانستم ریش بگذارم لواندوفسکی: کلوپ مثل پدر و آنچلوتی مثل عمو است؛ به سطح رونالدو و مسی رسیده ام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل

تونالی بخش بزرگی از دستمزد 120 هزار پوندی‌اش را دریافت نمی‌کند.

طرفداری | ساندرو تونالی به دلیل نقض قوانین شرط‌بندی 10 ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده بود. 

ادی هاو فاش کرد که ساندرو تونالی به دلیل «احساس گناه» از محرومیت و عدم همراهی نیوکاسل در فصل دشوار، داوطلبانه دستمزد 120 هزار پوندی‌اش را کاهش داده است. هافبک ایتالیایی تنها 12 بازی پس از انتقال 52 میلیون پوندی از میلان، به دلیل شرط‌بندی غیرقانونی در ایتالیا به مدت 10 ماه محروم شد. تونالی به شرط‌بندی روی فوتبال در زمان حضور در نیوکاسل نیز ادامه داد و این هفته از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس محرومیت دو ماهه تعلیقی دریافت کرد. او در اواخر اوت 2024 به میادین بازخواهد گشت. هاو در این مورد گفت:

کاهش دستمزد کاری بود که ساندرو تونالی می‌خواست انجام دهد. او احساس گناه می‌کرد. تونالی در بازگشت به فوتبال، برای ما مانند یک خرید جدید خواهد بود. اینکه بازیکن باکیفیتی در اختیار داشته باشید که نتوانید از او استفاده کنید، دلسردکننده است. من می‌دانم او چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه تاثیری می‌توانست در امسال داشته باشد، اما نشد. با این حال محرومیت می‌تواند برای تطابق او با فوتبال انگلیس کمک کند. تونالی با قدرت باز می‌گردد. 

گفتنی است محرومیت 2 ماه اتحادیه فوتبال انگلیس بعید است برای ساندرو تونالی اجرا شود. او روی پیروزی نیوکاسل در بازی‌هایش شرط‌بندی کرده است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل دکلان رایس به بورنموث (آرسنال 3-0 بورنموث)
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!