Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: کاندیداها و نامزدهایی که با شام و نهار دادن پیش از آغاز موعد رسمی تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا کنند، رد صلاحیت خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌اله جمالی‌پور در جلسه هفتادونهم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بعد از استماع گزارش دانشگاه علوم پزشکی قزوین درباره برگزاری میتینگ‌های غیرقانونی انتخاباتی توسط نامزدهای شوراهای روستایی اظهار داشت: کاندیداها و نامزدهایی که با شام و نهار دادن پیش از آغاز موعد رسمی تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا کنند، رد صلاحیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم پایش و رصد مستمر فضای تبلیغات انتخاباتی توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران اضافه کرد: نامزدهایی که قصد دارند با دادن نهار و شام و یا پک‌های هدایا آن هم پیش از موعد فرارسیدن زمان رسمی تبلیغات افراد را به سمت خود بکشانند، کار آنها مصداق خریدوفروش غیرقانونی رأی و تطمیع رأی‌دهندگان محسوب شده و به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

جمالی‌پور ادامه داد: مطابق قانون انتخابات کاندیداهایی که با برگزاری تجمعات و گردهمایی‌های انتخاباتی سلامت عمومی را تهدید کنند، به هیئت عالی نظارت ارجاع شده تا مطابق قانون و به عنوان تهدیدکننده سلامت عمومی احراز صلاحیت آنها مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات پایین است

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 4 هفته آتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قزوین باید طوری واکسیناسیون کرونایی را برنامه‌ریزی کرده و پیش ببرد که کل افراد بالای 50 سال استان قزوین تا روز انتخابات علیه کرونا واکسینه شوند تا نگرانی‌ها در این حوزه به نصف کاهش پیدا کند.

جمالی‌پور همچنین در مورد انتقاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین از رعایت نشدن محدودیت کرونایی در رستوران‌های سطح شهر افزود: کمیته بازرسی و نظارت 3 روز فرصت دارد که میزان رعایت قانون 30 درصد ظرفیت در رستوران‌ها را راستی‌آزمایی کند و اگر مشخص شود که فقط 10 درصد اعضای این صنف قانون یادشده را مراعات نمی‌کنند، کل رستوران‌ها را می‌بندیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سیر شیوع کرونای هندی در ایران نشان می‌دهد که این ویروس مخوف به مرزهای جغرافیایی استان قزوین نزدیک شده و البته برای گرفتار نشدن به موج کرونای هندی یا همان موج پنجم باید رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

جمالی‌پور همچنین از میزان پایین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان انتقاد کرد و یادآور شد: رعایت 75 درصدی پروتکل‌ها در ادارات استان قزوین قابل قبول نیست و با توجه به اینکه کارمندان کار خاصی نمی‌کنند، میزان رعایت شیوه‌نامه‌ها و نکات بهداشتی به طور میانگین باید بالای 95 درصد باشد.

میزان بستری‌های کرونایی در قزوین به پایین‌ترین حد رسیدمیزان ابتلا به کرونا در قزوین به شدت کاهش یافتکاهش 34 درصدی بستری‌های کرونایی در قزوین / ابتلا 24 درصد افزایش یافت

البرز در آستانه زرد شدن قرار گرفت

فرماندار شهرستان البرز هم در این جلسه با اشاره به بهبودی نسبی شرایط کرونایی در البرز نسبت به هفته قبل گفت: با توجه به اعداد و ارقام حوزه ابتلا و بستری کرونایی در حال عبور از رنگ نارنجی به زرد هستیم و امیدواریم تا روز انتخابات با جهش میزان واکسیناسیون عمومی بتوانیم به رنگ سفید هم برسیم.

محمد نصیری با تاکید بر مسافرپذیر بودن شهرستان البرز به ویژه شهرهای الوند، شهر صنعتی البرز، زیباشهر و مهرگان تصریح کرد: به همین خاطر ستاد کرونای شهرستان به دقت مراقب حضور افراد خارج استان در این شهرستان است تا با عبور و مرور زیاد بین البرز و بیرون از استان قزوین دوباره دچار موج جدیدی از کرونای جهش‌یافته سوش انگلیسی یا هندی نشویم.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین انتخابات واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا استانداری قزوین انتخابات واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا استان قزوین پروتکل ها جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقش شورا پیوند میان مردم و حاکمیت است، گفت: باید از ظرفیت شوراها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

غلامعلی حیدری ۱۳ اردیبهشت‌ماه در همایش شوراهای استان اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی شوراها شکل گرفتند، می‌توان گفت شوراهای شهر و روستا یکی از مردمی‌ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: تقویت شوراها منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می‌شود و بها دادن به شوراها در ساحت‌های مختلف بها دادن به مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سفر اول و دوم رییس جمهور به استان نشان از این است که چهارمحال و بختیاری روی ریل توسعه قرار گرفته و مصوبات خوب و کاربردی در راستای توسعه و پیشرفت استان به تصویب رسیده است، از طرفی سفر اول ۲۵۰ مصوبه داشت که درصد بالایی از آنها اجرایی شد، همچنین سفر دوم به تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها بسیار کمک کرد به طوری که در سال گذشته ۱۱۳ درصد از اعتبارات سفر اول ابلاغ شد.

حیدری تصویب ۲۰ بهمن ماه به نام روز چهارمحال و بختیاری و برگزاری انتخابات پرشور، سالم، امن مجلس را از دیگر اتفاقات خوب سال گذشته بیان کرد و گفت: یکی از اقدامات امسال اقدام شجاعانه فرزندان قهرمان این مرز و بوم بود که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، این موضوع بازتاب بالای بین‌المللی داشت و موجب انسجام و وحدت و چندین برابر شدن ضریب امنیت ملی کشور شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار سفر در دولت سیزدهم به حوزه آب استان اختصاص یافت، بیان کرد: می‌توان گفت یکی از مباحث در زیرساخت‌های پیشرفت و توسعه آب است که با وحدت، همدلی، انسجام و با تصمیم انقلابی دولت این امر محقق شد، البته مردم از خدمتگزاران و مسئولانی که انتخاب می‌کنند انتظار دارند که با وحدت و همدلی دغدغه‌های استان را برطرف کنند، در حقیقت با ید واحده اتفاقات خوبی در استان در حال انجام است.

حیدری افزود: بعد از اختصاص بیشترین اعتبار در بحث آب بحث جاده بود که بیشتر پروژه‌های جاده شهری و روستایی فعال شده است، مثلا جاده شهرکرد_ شلمزار که به جاده مرگ معروف بود سال گذشته ۲۰ کیلومتر و امسال ۵ کیلومتر مابقی آن چهار بانده خواهد شد، برای محورهای دیگری همچون شهرکرد بروجن لردگان، سورشجان سودجان، شهرکرد_بن_لاران، شلمزار ناغان کارون چهار و بسیاری از محورهای مهم استان ماده ۲۳ گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کمک شوراها برای مشارکت مردم و دعوت از سرمایه‌گذاران برای توسعه زیرساخت‌ها بسیار مهم است، برای خدمت به مردم با وحدت و همدلی لحظه‌ای غافل نخواهیم شد، قطعا با کمک شما شاهد تحول بزرگ، توسعه و پیشرفت در استان خواهیم بود، گرچه اقدامات بسیاری آغاز شده و باز هم مسائل دنبال می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • اعلام فهرست کاندیداهای مورد حمایت «خانه انقلاب» برای دور دوم انتخابات
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم