Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:26:26 GMT

کامیابی نیا به دنبال دریافت آخرین مجوز (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۹۴۵۱

کامیابی نیا به دنبال دریافت آخرین مجوز (عکس)

هافبک دفاعی پرسپولیس که قطعا نقش تاثیرگذاری در دیدار برابر ذوب آهن خواهد داشت، به دنبال آخرین مجوز برای همراهی تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که در این فصل بارها در پست مدافع میانی برای سرخ‌ها به میدان رفته، با توجه به مصدومیت شرایط مبهمی برای همراهی این تیم در جدال با ذوب آهن پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامیابی نیا که به دلیل مصدومیت دیدار برابر شاهین بندرعامری را از دست داده بود، اکنون جزو بازیکنانی است که یحیی گل محمدی امید زیادی دارد شرایط همراهی این تیم برابر ذوب آهن را به دست بیاورد. غیبت قطعی سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی و خلا این تیم در پست دفاع میانی، این امیدواری را ایجاد می کند تا در صورت حضور کامیابی نیا این بازیکن در پست دفاع میانی به کار گرفته شود.

 

 

طبق نظر کادرپزشکی این بازیکن آخرین مراحل آماده سازی خود را دنبال می‌کند و باید دید طی 24 ساعت شرایط همراهی تیم را به دست خواهد آورد یا خیر.

کمال الدین کامیابی نیا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا

 نبی پور عضو هیات رییسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود مراکز کسب و کار کشور همه اصناف باید تا این تاریخ با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و بارگذاری مدارک لازم این شناسه را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت این شناسه به منزله پروانه کسب الکترونیکی آنان خواهد بود و اصنافی که تا تاریخ یاد شده این اقدام را انجام ندهند از همه خدمات دولتی از جمله امور بانکی و تامین اجتماعی محروم خواهند شد.


در حال حاضر بالغ بر ۵۱ هزار پروانه کسب کاغذی در استان یزد وجود دارد که باید به شناسه یکتا تغییر کنند و تاکنون تنها کمتر از ۲۰ درصد صاحبان صنوف برای این کار اقدام کرده اند.


شفافیت مالی و پیشگیری از سوء استفاده از مجوز‌های کسب اصلی‌ترین دلیل این اقدام ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس