Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:05:29 GMT

بهترین هافبک میانی - هجومی این فصل لالیگا کیست؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۹۴۶۶

بهترین هافبک میانی - هجومی این فصل لالیگا کیست؟

 روزهای گذشته با بهترین های لالیگا آشنا شدیم و امشب در ادامه این سلسله مطالب به سراغ بهترین هافبک های میانی - هجومی لالیگا می رویم...

اختصاصی طرفداری | در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لالیگای اسپانیا، کورس قهرمانی میان تیم های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به شدت ادامه دارد، اتلتیکومادرید صدرنشین بلامنازع لالیگا بوده و اکنون ۸۳ امتیازی است و رئال مادرید با ۸۱ امتیاز در تعقیب این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر چهار تیم اتلتیکومادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا به طور قطع سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کرده اند. در این مطلب قصد داریم به سراغ بهترین هافبک میانی - هجومی این لیگ برویم.

۱۰. داوید سیلوا

هافبک هجومی ۳۵ ساله و ۱۷۰ سانتی متری سوسیه داد در فصل جاری در ۲۰ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۲ گل و ۵ پاس گل و دقت پاس ۸۶ درصدی شده است. سیلوا در هر بازی به طور متوسط ۰.۹ شوت در چارچوب، ۱.۳ پاس کلیدی، ۱.۹ پاس بلند، ۰.۶ قطع توپ، ۵۰.۸ بار لمس توپ، خلق ۵ موقعیت خطرناک و ۶۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۷ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. سیلوا در این فصل آمار ۱۴.۶ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. ۴ کارت زرد دستاورد سیلوا از داوران بوده و ۳ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۶ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۴.۸ میلیون یورو است.

۹. ایکر مونیائین

مونیائین ۲۸ ساله و ۱۶۹ سانتی متری که ملیتی اسپانیایی دارد و یکی از بهترین هافبک هجومی های تیم تحت هدایت مارسلینو در فصل جاری بوده است که در ۲۸ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۵ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۸۶ درصدی شده است. مونیائین در هر بازی به طور متوسط ۰.۸ شوت‌ درچارچوب، ۱.۲ پاسکلیدی، ۱.۴ پاس بلند، ۰.۴ قطع توپ، ۴۸.۶ بار لمس توپ، خلق ۳ موقعیت خطرناک و ۶۷ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۸ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. مونیائین در این فصل آمار ۱۰.۶ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. او در این فصل ۱ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و ۱ کارت زرد دریافت کرده و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۶.۹۹ شده است. ارزش این هافبک در بازار ۱۳.۵ میلیون یورو است.

۸. دنیس سوارز

هافبک هجومی ۲۷ ساله و ۱۷۶ سانتی متری سلتاویگو در فصل جاری در ۳۴ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۹ پاس گل و دقت پاس ۸۴ درصدی شده است. سوارز در هر بازی به طور متوسط ۰.۵ شوت در چارچوب، ۱.۳ پاس کلیدی، ۲.۱ پاس بلند، ۰.۶ قطع توپ، ۶۹.۱ بار لمس توپ، خلق ۱۱ موقعیت خطرناک و ۶۳ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۷ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. سوارز در این فصل آمار ۱۴.۱ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. ۹ کارت زرد دستاورد سوارز از داوران بوده و ۲ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۶.۸۹ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۱۰.۸ میلیون یورو است.

۷. فدریکو والورده

والورده ۲۲ ساله و ۱۸۱ سانتی متری که ملیتی اروگوئه ای دارد و یکی از بهترین هافبک میانی های تیم تحت هدایت زیدان در فصل جاری بوده است که در ۲۳ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۱ پاس گل و دقت پاس ۸۹ درصدی شده است. فده در هر بازی به طور متوسط ۰.۹ شوت‌ درچارچوب، ۰.۹ پاس کلیدی، ۲ پاس بلند، ۰.۹ قطع توپ، ۳۹ بار لمس توپ، خلق ۴ موقعیت خطرناک و ۷۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۹ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. فده در این فصل آمار ۵.۵ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. او در این فصل ۱ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۰۲ شده است. ارزش این هافبک در بازار ۶۸ میلیون یورو است.

۶. پدری گونزالس

هافبک میانی ۱۸ ساله و ۱۷۴ سانتی متری بارسلونا در فصل جاری در ۳۷ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۸۹ درصدی شده است. پدری در هر بازی به طور متوسط ۰.۷ شوت در چارچوب، ۱.۱ پاس کلیدی، ۱.۶ پاس بلند، ۰.۹ قطع توپ، ۵۶.۹ بار لمس توپ، خلق ۵ موقعیت خطرناک و ۷۱ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۹ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. پدری در این فصل آمار ۹ بار از دست دادن مالکیت توپ را داراست. ۲ کارت زرد دستاورد پدری از داوران بوده و ۱ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۱۲ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۷۷ میلیون یورو است.

۵. فرنکی دی یونگ

دی یونگ ۲۴ ساله و ۱۸۰ سانتی متری که ملیتی هلندی دارد و یکی از بهترین هافبک میانی های تیم تحت هدایت کومان در فصل جاری بوده است که در ۳۶ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۴ پاس گل و دقت پاس ۹۲ درصدی شده است. دی یونگ در هر بازی به طور متوسط ۰.۵ شوت‌ درچارچوب، ۱.۴ پاس کلیدی، ۲.۱ پاس بلند، ۱ قطع توپ، ۸۶.۳ بار لمس توپ، خلق ۹ موقعیت خطرناک و ۹۱ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۶۳ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. دی یونگ در این فصل آمار ۸.۸ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. او در این فصل ۲ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و ۵ کارت زرد دریافت کرده و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۲۲ شده است. ارزش این هافبک در بازار ۷۴ میلیون یورو است.

۴. لوکا مودریچ

هافبک هجومی ۳۵ ساله و ۱۷۳ سانتی متری رئال مادرید در فصل جاری در ۳۴ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل و دقت پاس ۸۸ درصدی شده است. لوکیتا در هر بازی به طور متوسط ۱.۲ شوت در چارچوب، ۱.۴ پاس کلیدی، ۴.۶ پاس بلند، ۱.۴ قطع توپ، ۷۶.۵ بار لمس توپ، خلق ۷ موقعیت خطرناک و ۷۴ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۳ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. مودریچ در این فصل آمار ۱۲ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. ۴ کارت زرد دستاورد مودریچ از داوران بوده و ۶ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۲۸ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۱۱ میلیون یورو است.

۳. مارکوس یورنته

یورنته ۲۶ ساله و ۱۸۴ سانتی متری که ملیتی اسپانیایی دارد و بهترین هافبک هجومی تیم تحت هدایت سیمئونه در فصل جاری بوده است که در ۳۶ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۱۲ گل و ۱۱ پاس گل و دقت پاس ۸۴ درصدی شده است. یورنته در هر بازی به طور متوسط ۱.۳ شوت‌ درچارچوب، ۱.۲ پاس کلیدی، ۱.۴ پاس بلند، ۰.۴ قطع توپ، ۵۰.۱ بار لمس توپ، خلق ۱۰ موقعیت خطرناک و ۵۸ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۶ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. یورنته در این فصل آمار ۱۰.۶ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. او در این فصل ۳ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۲۲ شده است. ارزش این هافبک در بازار ۷۲ میلیون یورو است.

۲. سرخیو کانالس

هافبک هجومی ۳۰ ساله و ۱۷۶ سانتی متری بتیس در فصل جاری در ۳۱ مسابقه به میدان رفته است و موفق به ثبت ۸ گل و ۶ پاس گل و دقت پاس ۸۷ درصدی شده است. کانالس در هر بازی به طور متوسط ۱.۵ شوت در چارچوب، ۱۰۹ پاس کلیدی، ۴ پاس بلند، ۰.۴ قطع توپ، ۶۶.۵ بار لمس توپ، خلق ۱۳ موقعیت خطرناک و ۷۴ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۴۵ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. کانالس در این فصل آمار ۱۱.۷ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. ۴ کارت زرد دستاورد کانالس از داوران بوده و ۴ بار نیز در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او از سوی سایت سوفاسکور موفق به دریافت نمره ۷.۲۲ شده است. ارزش این بازیکن در بازار ۲۱ میلیون یورو است.

۱. تونی کروس

کروس ۳۱ ساله و ۱۸۳ سانتی متری که ملیتی آلمانی دارد و یکی از بهترین هافبک میانی های تیم تحت هدایت زیدان در فصل جاری بوده است که در ۲۸ بازی به میدان رفته است و موفق به ثبت ۳ گل و ۱۰ پاس گل و دقت پاس ۹۴ درصدی شده است. کروس در هر بازی به طور متوسط ۱.۲ شوت‌ درچارچوب، ۲.۴ پاس کلیدی، ۸.۲ پاس بلند، ۰.۵ قطع توپ، ۸۵.۱ بار لمس توپ، خلق ۱۱ موقعیت خطرناک و ۸۹ درصد دریبل موفق داشته است. همچنین او در ۵۶ درصد دوئل های هوایی و زمینی موفق بوده است. کروس در این فصل آمار ۹ از دست دادن مالکیت توپ را داراست. او در این فصل ۸ بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته است و ۸ کارت زرد دریافت کرده و از سوی سایت سوفاسکور موفق به کسب نمره ۷.۶۸ شده است. ارزش این هافبک در بازار ۴۸ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هافبک دفاعی - مرکزی این فصل لالیگا کیست؟

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است درخواست هواداران پرسپولیس از باشگاه؛ به تیم ملی بازیکن ندهید اتمام حجت فرهاد مجیدی با بازیکنان استقلال گلر سابق آنتورپ: بیرانوند نمی‌ تواند انگلیسی صحبت کند؛ آنتورپ باید دنبال دروازه بانان جدیدی باشد مسی: همیشه هدفم کسب قهرمانی است؛ به خاطر قرارداد با ژیلت نمی توانستم ریش بگذارم لواندوفسکی: کلوپ مثل پدر و آنچلوتی مثل عمو است؛ به سطح رونالدو و مسی رسیده ام

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟

هاشم حیدری بازیکن دهه 70 استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره توقف استقلال در خانه تراکتور اظهار کرد: بازی هیچ کیفیتی نداشت و استقلال اصلاً روز خوبی را پشت سر نگذاشت. آن قدر استقلال محتاط بازی کرد که تراکتور در اواخر بازی این جسارت را پیدا کرد تا بازی هجومی ارائه کند و استقلال خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. استقلال در خطوط میانی و حمله دچار ایراد زیادی است. شاید دست جواد نکونام خالی است و ابزار لازم را ندارد ولی تیمی که صدر جدول است باید رو به بازی هجومی بیاورد نه اینکه به فکر بازی تدافعی باشد. جای تأسف دارد که استقلال در جریان بازی با تراکتور یک حمله ایجاد نکرد.

وی افزود: در شأن استقلال نیست که بازی معمولی انجام دهد و مگر تیم حاضر در لیگ محلات است که چنین نمایشی ارائه می‌کند؟ به غیر از یکی دو تا از مهره‌های استقلال که با جان و دل بازی می‌کنند دیگر مهره‌ها بازی خوبی نمی کنند. تیم‌های مقابل ایراد دارند که نمی‌تواند از استقلال امتیاز کامل بگیرند. اگر تیم نکونام صدر جدول را از دست بدهد دیگر نمی‌تواند آن را پس بگیرد. وقتی صدرنشین است بازی جالبی از استقلال نمی‌بینیم وای به اینکه تیم صدر را از دست بدهد و استرس سراغ تیم بیاید که آن وقت مشکلات بیشتر می‌شود. استقلال مهره کلیدی ندارد که نتیجه بازی را به سود خود تغییر دهد. تنها موقعیت استقلال ضربه کاشته مهرداد محمدی بود که به تیرک دروازه تراکتور خورد. مدل فوتبال استقلال شبیه فوتبال روستایی است. هافبک‌ها اگر باشند یا نباشند فرقی نمی‌کند و فاصله بازیکنان از همدیگر زیاد است. 

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: اگر استقلال ناچار شود رو به بازی هجومی بیاورد خط دفاعی تیم آسیب‌پذیر است و این ضعف در بازی برابر مس رفسنجان و شمس آذر مشهود بود. استقلال با آوردن ماشاریپوف هم کماکان با مشکل بازی‌سازی مواجه است. وینگرهای این تیم در حملات اضافه نمی‌شوند و موقعیت برای مهاجمان ساخته نمی‌شود. آرش رضاوند در تمام بازی‌ها فیکس است و چه گلی به سر استقلال زده که همیشه در ترکیب است؟

حیدری تاکید کرد:دیگر هافبک‌ها هم مهاجمان را تغذیه نمی‌کنند. لیگ برتر ما لیگ معجزه‌هاست که تیم نکونام هفته‌ها در صدر جدول ایستاده، تیمی که همانند تیم‌های ته جدولی بازی می‌کند. شاید در پایان فصل استقلال قهرمان هم شود ولی چه ارزشی دارد؟ فقط ثبت آمار قهرمانی که ارزشی ندارد برای تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد. پرسپولیس به آلومینیوم هم که باخت هجومی و زیبا بازی کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم