Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر در حاشیه نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: وضعیت رنگ‌بندی روند شیوع کرونا ویروس در استان سمنان همچنان در میامی، سرخه و آرادان زرد و در مابقی شهرستان‌های استان نارنجی است و بر اساس همین رنگ‌بندی‌ها، اعمال محدودیت‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: وضعیت سرایت و فوتی ناشی از بیماری کرونا بر اساس گزارش‌هایی که در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا مطرح شد، در کشور نزولی است و در استان سمنان هم روند نزولی شیوع کرونا ویروس هم از نظر تعداد سرایت و تعداد مرگ‌ومیر خوب گزارش شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امیدواریم روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان ادامه یابد، گفت: وضعیت خوب نزولی شدن شیوع کرونا ویروس در استان سمنان شکننده و بستگی به رفتار آحاد جامعه در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

آشناگر اضافه کرد: استان سمنان از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزو استان‌های برتر است اما حتماً باید رعایت دستورالعمل‌ها ادامه یابد تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

استاندار سمنان گفت: در جلسه ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، ارزیابی آخرین وضعیت این بیماری با حضور رئیس جمهوری بحث و تبادل نظر و تصویب دستورالعملی در ارتباط با تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی انجام شد.

آشناگر ادامه داد: پیوست کرونایی تبلیغات انتخابات به‌زودی ابلاغ و به اطلاع مردم و نامزدها خواهد رسید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سمنان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شیوع کرونا ویروس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا