Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کرمانی مقدم و جمشید شاه محمدی که سال ها پیراهن پرسپولیس را برتن داشتند، در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ایران اقدام به انتخاب برترین ها کردند. تا پایان طرفداری را همراهی کنید

مرتضی کرمانی مقدم و جمشید شاه محمدی، دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و مربیان فعلی تیم بادران تهران در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران مقابل دوربین طرفداری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه تیم منتخب قرن با دیگر برنامه ها مقداری متفاوت بود چرا که دو پیشکسوت پرسپولیس کنار هم تیم های قرن خود را انتخاب کردند و به واسطه این مساله، فضایی متفاوت با کل کل های جالب و دیدنی آنها ایجاد شد. این برنامه در دو قسمت تقدیم شما همراهان طرفداری می شود.

در بخش اول برنامه امشب از تیم منتخب دو پیشکسوت رونمایی می شود، همچنین تصویر تیم منتخب یازده نفره مرتضی کرمانی مقدم را پایین متن مشاهده می کنید و در قسمت دوم برنامه که فردا تقدیم شما می شود، شاهد تیم منتخب و فرم نظرخواهی جمشید شاه محمدی و انتخاب برترین های قرن ورزش ایران از سوی دو پیشکسوت خواهیم بود.

سلام و درود می گویم به مخاطبان رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران همراه شما عزیزان هستیم. این برنامه مقداری متفاوت است. مرتضی کرمانی مقدم و جمشید شاه محمدی، دو ملی پوش سابق، دو پرسپولیسی سابق و دو مربی حال حاضر باشگاه بادران مقابل دوربین ما برای انتخاب برترین های قرن ایران قرار گرفته اند. سلام به شما، ممنون که مقابل دوربین رسانه طرفداری قرار گرفتید.

کرمانی مقدم:

من هم سلام می کنم به شما، خسته نباشید امیدوارم بتوانیم نفراتی که واقعا لایق هستند و در حد همین چیزهایی که شما فرمودید، باشند آنها را انتخاب کنیم نه اینکه از رنگ خاصی باشد مثلا قرمز باشد یا رنگی دیگر. فکر می کنم اینجا باید حقیقت را گفت و این کار را می کنیم.

شاه محمدی:

من هم سلام می کنم به شما امیدوارم در این برنامه خوب تان، خوب باشم.

به ترکیب یازده نفر خود فکر کرده اید؟

کرمانی مقدم:

ما نفراتی خیلی خوبی داریم و انتخاب یازده نفر از بین این همه کار سختی است ولی آنهایی که مدنظر من هستند و آنها را دیده ام، سعی می کنم بهترین ها را انتخاب کنم.

شاه محمدی:

من هم مثل مرتضی فکر می کنم شاید خیلی چیزهایی که در فکر ما است فراتر از یازده نفر باشد، خود مرتضی یکی از بهترین ها بوده است، کریم باوی بوده و خیلی ها خوب بوده اند ولی در بین این گزینه ها باید یازده نفر انتخاب کنیم و از بقیه دوستانی که در این لیست نمی نویسیم عذرخواهی می کنیم.

اگر موافق باشید برویم سراغ ترکیب یازده نفره مان و با پست دروازه بان شروع کنیم. می توانید با هم مشورت کنید حتی کل کل کنید و یک نفر وارد لیست شود.

کرمانی مقدم:

دروازه بان فکر می کنم هم عقیده هستیم با هم، نظر من احمدرضا عابدزاده است.

شاه محمدی:

من فکر می کنم دروازه بان های خیلی خوبی داشته ایران. ناصر خان حجازی بوده و افرادی دیگر ولی فکر می کنم سرآمد همه آنها احمدرضا عابدزاده باشد. نظر من هم عابدزاده است. اگر اجازه دهید نام ایشان را بنویسم.

شما با احمدرضا عابدزاده بازی کرده اید همچنین با مدافعان زیادی. کدام دو مدافع وسط هستند که می توانند خیال عابدزاده را در درون دروازه راحت کنند.

کرمانی مقدم:

دفاع ها که می گفتند وقتی احمدرضا داخل دروازه است خیال ما راحت است ولی خب اینکه شما می گویید هم درست است بالاخره مدافعین هم باید انقدر قوی باشند که احمدرضا خودش را نشان بدهد و البته نشان می داد. آن زمان که احمدرضا داخل دروازه بود من با اینکه خودم فوروارد یا هافبک راست بودم خیالم راحت بود.

شاه محمدی:

خیلی راحت بود درون گل، استرسی نداشت و به بچه ها به خوبی روحیه می داد من فکر می کنم اصلا به دفاع نیاز نداشت چون خودش یک تنه می توانست کار را در بیاورد من فکر می کنم محمد پنجعلی گزینه خیلی خوبی باشد.

مرتضی کرمانی مقدم:

به نظر من هم محمد پنجعلی انتخاب خوبی است.

شاه محمدی:

من پرویز قلیچ خانی ندیدم ولی خیلی از ایشان شنیدم و حتی خود علی پروین از او صحبت می کند همیشه از خوبی و بزرگی او می گفت. فکر می کنم ایشان هم یکی از اسطوره های ایران است و من وظیفه داشتم اسم پرویز قلیچ خانی و محمد پنجعلی را بنویسم.

کرمانی مقدم:

از حرف های من که تقلب نمیکنی؟

شاه محمدی:

نه (با خنده)

کرمانی مقدم:

من هم انتخابم این دو نفر است ولی پرویز قلیچ خانی را از پرویز دهداری خیلی تعریفش را شنیده ام. علی پروین که در مورد دفاع می خواست صحبت کند از پرویز قلیچ خانی می گفت.

شاه محمدی:

علاوه بر اینکه ما از نظرفنی نگاه می کنیم، از نظر اخلاقی هم برایمان مهم است که شنیده ایم محمد پنجعلی و پرویز قلیچ خانی بسیار مردم دار و با اخلاق بوده اند.

این صحبت که می گویند علی پروین گفته اول پرویز قلیچ خانی بعد من را شنیده اید؟

هردو نفر: بله همه جا گفته است.

مرتضی کرمانی مقدم:

در مورد همایون بهزادی هم می گفت علی پروین. علی پروین خیلی از بازیکنان قدیمی که هم بازی اش بوده اند را می گفت و معتقد بود که بعد از آن دو سه نفر است ولی خود علی پروین فکر می کنم یک دانه بود.

دو دفاع وسط ما مشخص شدند. دو دفاع راست و چپ می خواهیم تا خط دفاع چهار نفره ما تکمیل شود.

شاه محمدی:

من دفاع راست چون کنار جواد زرینچه بازی کرده ام، او را انتخاب می کنم. ما سه سال در کشاورز بودیم با هم همینطور در تیم ملی، بازیکنی بود که خیال آدم راحت بود وقتی سه چهار تا جلو می رود روی دروازه حریف سه چهار موقعیت ایجاد می کند. پسر بسیار خوبی بود و هرجا که هست امیدوارم سرحال و سر زنده باشد. جواد زرینچه را در دفاع راست انتخاب می کنم.

مرتضی کرمانی مقدم:

وقتی مجید بود او هم خوب بازی می کرد.

شاه محمدی:

مجید در کشاورز نبود ولی زرینچه یک سال مرا آقای گل کرد. به هرحال وظیفه من این است که از دوستم حمایت کنم.

مرتضی کرمانی مقدم:

ولی انتخاب من مهدوی کیا است.

پس لیست مرتضی کرمانی مقدم مهدوی کیا و لیست جمشید شاه محمدی، جواد زرینچه. یک مدافع چپ خط دفاعی ما را تکمیل می کند.

مرتضی کرمانی مقدم:

انتخاب من محرمی است.

شاه محمدی:

من هم مجتبی محرمی را انتخاب کردم و دلیلش این است که من و مجتبی از بچگی با هم بزرگ شدیم. مجتبی آچار فرانسه تیم بود. یک بازی علی پروین، مجتبی را کنار من فوروارد گذاشت و دو گل زد. دفاع وسط بازی کرد، هافبک وسط، پس این بازیکن ارزش این را دارد تا روی این کاغذ و جزو اساطیر باشد.

کرمانی مقدم:

صد درصد ارزش دارد. یکی از خصوصیات مجتبی این بود که در یک فصل 6 یا 7 پنالتی می گرفت. من بیشتر به خاطر این انتخابش کردم نه اینکه دفاع وسط بازی کرده. مجتبی هوش بالایی داشت و همیشه در هجده قدم حریف بود و من چون خودم دوست داشتم مدافعین چپ و راستمان بیایند جلو، مثل همین الان در بادران، مجتبی را به خاطر هوشش، پنالتی گرفتن هایش و گل زدن هایش انتخاب می کنم.

شاه محمدی:

من فکر می کنم اگر مجتبی الان بازی می کرد جزو 20 میلیاردی ها بود چون بازیکنی بود که در هر پست بازی می کرد و قیمت داشت. الان بازیکنی می گوید من ففط سانتر فوروارد بازی میکنم و ده میلیارد تومان می خواهم. یک وجب هم قد دارد حالا اسم نمی بروم ولی بازیکنی که انقدر باهوش است، 20 میلیارد هم برایش کم است.

خط دفاعی چهار نفره ما تکمیل شد. اگر موافق باشید برویم یک خط جلوتر و اولین نفر پست های میانی، هافبک دفاعی.

کرمانی مقدم:

من سیروس قایقران را انتخاب می کنم.

شاه محمدی:

من هم قایقران را انتخاب کردم، هم بازیش بودم و خیلی به ما محبت کرد در دوران جوانی مان. بسیار پسری خوبی بود، خدا بیامرزدش، فوتبالیست خیلی خوبی بود و جزو همان بیست میلیاردی ها بود. برایش فرقی نمی کرد در کدام تیم بازی می کرد در ملوان همان بازی را می کرد که در کشاورز انجام می داد. می توانست در استقلال و پرسپولیس بازی کند. در تیم ملی هم بهترین بازیکن زمین بود، بچه ها دوستش داشتند به خاطر اخلاق خوبش و متاسفم که سیروس الان نیست، من انتخابم سیروس قایقران است.

کرمانی مقدم:

سیروس دوست نزدیک من بود و رفت و آمد خانوادگی داشتیم و در قطر هم یک سال با هم بودیم. نه از لحاظ بازی از لحاظ اخلاقی و معرفتی هیچکس جز سیروس لیاقت قرارگیری در این پست را ندارد.

یک هافبک راست و یک هافبک چپ می خواهیم.

کرمانی مقدم:

قبل از اینکه هافبک چپ و راست را بگویم باید بگویم که کریم باقری واقعا بعد از سیروس قایقران بهترین است. او هم فوق العاده بود. سمت راست علی پروین را انتخاب کردم و سمت چپ ناصر محمدخانی.

شاه محمدی:

در سمت راست مرتضی خودش یکی از بهترین ها بوده چون کنارش بازی کرده ام ولی من حرف مرتضی را تایید می کنم چون علی پروین زمان خودش یکی از بهترین ها بوده و اسطوره ملی ایران بوده و بهترین گزینه است. سمت چپ هم انتخابم ناصر محمدخانی است. او هم از لحاظ اخلاقی عالی بود. من اول از نظر اخلاقی انتخاب می کنم و فوتبالش را هم می دانم یکی از بهترین ها بوده و در تیم قرن باید باشد. ما ها با ناصر بوده ایم، فکر می کنم دو نفر در ایران مثل ناصر نباشد بسیار پسر خوبی بود و به همه محبت می کرد.

کرمانی مقدم:

فکر می کنم فقط ما در یک دفاع راست با هم فرق داشتیم.

شاه محمدی:

بله فکر می کنم. حالا اجازه بده من هافبک نفودی را بگویم. انتخاب من علی کریمی است.

کرمانی مقدم:

آن که دیگر مشخص است.

شاه محمدی:

فکر می کنم یکی از بهترین ها بوده در آن پست، خیلی ها داشته ایم در آن پست ولی فکر می کنم علی کریمی از همه بهتر بوده است.

کرمانی مقدم:

محسن عاشوری را هم داشتیم که یکی از بهترین ها بوده نه اینکه الان با هم کار می کنیم بخواهم ایشان را بگویم. محسن هم یکی از بهترین هافبک ها بوده ولی من الان اسم محسن را نیاوردم چون داریم با هم کار می کنیم گفتم شاید بگوید دارد طرف دوستش را می گیرد ولی من هم علی کریمی را انتخاب می کنم.

با دو مهاجم تکلیف تیم یازده نفره ما مشخص می شود.

شاه محمدی:

دو مهاجم یکی خود من هستم (باخنده)

کرمانی مقدم:

واقعا خیلی خوب بود الان دارد شوخی می کند ولی جمشید هم روی هوا خوب بود هم روی زمین عالی بود. یکی مثل کریم باوی. روی هوا سه نفر را پرت می کرد. کریم باوی هم یک سر زن قهار بود، همایون بهزادی خودش می گفت این از من بهتر است ولی چون ما به هرحال الان داریم می بینیم علی دایی آقای گل جهان است و اسم ایران را بزرگ کرده، به خاطر این موضوع من علی دایی و یک گلزن قهار دیگر مثل فرشاد پیوس را انتخاب کردم.

شاه محمدی:

من هم علی دایی و فرشاد پیوس چون کنار جفت آنها بازی کردم و فکر می کنم هردو لیاقت این را دارند که در تیم قرن باشند.

 فرم نظرخواهی تکمیل شده مرتضی کرمانی مقدم

 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است درخواست هواداران پرسپولیس از باشگاه؛ به تیم ملی بازیکن ندهید اتمام حجت فرهاد مجیدی با بازیکنان استقلال گلر سابق آنتورپ: بیرانوند نمی‌ تواند انگلیسی صحبت کند؛ آنتورپ باید دنبال دروازه بانان جدیدی باشد مسی: همیشه هدفم کسب قهرمانی است؛ به خاطر قرارداد با ژیلت نمی توانستم ریش بگذارم لواندوفسکی: کلوپ مثل پدر و آنچلوتی مثل عمو است؛ به سطح رونالدو و مسی رسیده ام

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یکی از بهترین ها بوده مرتضی کرمانی مقدم جمشید شاه محمدی پرویز قلیچ خانی برترین های قرن انتخاب کردم کرمانی مقدم انتخاب می کنم من فکر می کنم محمد پنجعلی دو پیشکسوت دفاع راست برترین ها یازده نفر علی پروین تیم منتخب بازی کرده خیلی خوبی خیلی خوب علی دایی نفره ما نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش