Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: استان به گونه‌ای مدیریت می‌شود که فضای آن، فضای کار و تلاش است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی شجاعی در آیین افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی پایدار مجتمع گلیان و 14 روستای پایین دست این منطقه در شهرستان شیروان، اظهار کرد: فضای استان به گونه‌ای است که می‌شود چنین کلنگزنی‌هایی با اطمینان و پروژه‌های تأثیر گذار در زندگی مردم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گاهی دیده می‌شود کلنگ زنی‌های بی برنامه در بعضی نقاط انجام می‌شد افزود: اما در استان تلاش کردیم تا اینگونه نباشد و کلنگ زنی‌ها باعث امیدواری باشد.

وی با تقدیر از مدیران شرکت آب و فاضلاب و برق استان به خاطر تلاش بی وقفه در بهره برداری از فاز نخست این پروژه گفت: نبود پول عامل اصلی نشدن‌ها نیست.

شجاعی ادامه داد: تحریم‌ها به اندازه خود مؤثر است اما همانند نبود اعتبار، عامل اصلی نشدن‌ها نیستند. باید با کار و تلاش وظیفه خود را انجام دهیم. در این صورت حتی اگر کار اضافی هم انجام نشود، کارها به شکلی صحیح پیش می‌رود چه رسد به اینکه اقدامات جهادی صورت گیرد.

وی با عذرخواهی از مردم به خاطر اینکه طی 12 سال گذشته زیرساخت‌های لازم برای بهره مندی اهالی این شهرک از آب شرب فراهم نشده بود گفت: این آبرسانی ها نباید جشن آب تلقی شود. خیلی دیر به سراغ مردم آمده‌ایم. خوشبختانه وزارت نیرو در این موضوعات با روحیه‌ای مناسب پای کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح آبرسانی شيروان خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • تلاش دانشجویان معترض آمریکایی برای شناسایی نشدن
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز