Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی با بیان اینکه قیمت‌های فعلی نان کفاف هزینه‌های تولید و معیشت تولیدکنندگان را نمی‌دهد، گفت: نانوایان از افزایش خودسرانه قیمت نان تا اعلام نرخ مصوب خودداری کنند.

«اصغر پابرجا» در گفت‌وگو با عصرایران با بیان اینکه همچنان پیگیر نرخ جدید نان هستیم، افزود: آخرین نرخ‌نامه نان در اول مهرماه سال ۹۸ اعلام شد و از همان زمان تاکنون به مدت ۲۰ ماه به دلیل افزایش مجدد هزینه‌های تولید، آنالیز و عوامل تاثیرگذار در قیمت ها به نهادهای ذیربط ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه صنف نانوایان سنگکی نانوایان با اشاره به اینکه سهم آرد در تولید نان ۲۷ درصد است، تصریح کرد: نانوایان ۷۸ درصد هزینه های تولید نان را از بازار آزاد تامین می کنند.

وی با این وجود از نانوایانی که نرخ نان خود را با توجه به فاکتورهای تولید افزایش داده اند، خواست تا ضمن مشتری مداری به افزایش قیمت دقت کنند تا نرخ مصوب جدید اعلام شود.

پابرجا با بیان اینکه اکنون نانوایان سنگکی روی هر عدد نان حداقل ۱۰۰۰ تومان زیان می بینند، درخواست کرد تا برای واحدهای نانوایی تصمیم مناسبی اتخاذ شود در غیر این صورت باید شاهد تعطیلی برخی واحدهای نانوایی باشیم.

وی با تاکید براینکه اتحادیه پیگیر قیمت جدید نان است افزود: اکنون با بازرسی هایی که در حال انجام است با متخلفان و افزایش دهندگان نرخ نان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: معاون وزیر صنعت: قیمت جدید نان در تهران هنوز اعلام نشده نان ۵۰ درصد گران شد لینک کوتاه: asriran.com/003IKg

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750640

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • قیمت طلا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد