Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:21:32 GMT

بهره‌برداری از معدن سنگ‌آهن در نایین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۹۹۰۷

بهره‌برداری از معدن سنگ‌آهن در نایین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  معدن سنگ‌آهن چاه پلنگ شمالی در انارک نایین با ذخیره قطعی ۲۰ میلیون تن، ظرفیت استخراج سالیانه ۵۰۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال، موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر شده است.

نصرتی فرماندار نایین گفت: بهره برداری از این معدن و اشتغالزایی بیش از ۱۵۰ نفر با نبود امکانات مورد نیاز از جمله اتصال نداشتن به شبکه برق سراسری در این منطقه کویری اقدامی جهاد گونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تاکید کرد: شهرستان نایین به ویژه بخش انارک کلکسیونی از انواع منابع معدنی است که سرمایه گذاری در این حوزه می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال در توسعه بخش انارک و شهرستان نایین بسیار کارگشا باشد.

نصرتی بیان کرد: فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان نایین تمام ظرفیت خود را برای رفع مشکلات صنایع و معادن و از جمله معدن سنگ آهن چاه پلنگ بکار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان نایین وزیر صمت معدن سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • فیلم| وقوع سیل در شهرستان خوروبیابانک
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان