Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@03:34:28 GMT

هدایای ارزشمند بارسلونا برای قهرمانی اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۰۸۹

هدایای ارزشمند بارسلونا برای قهرمانی اتلتیکو

خبرورزشی – اتلتیکومادرید برای اولین بار طی هفت سال اخیر به قهرمانی لالیگا رسید و بالاتر از رئال‌مادرید و بارسلونا تاج قهرمانی فوتبال اسپانیا را بر سر گذاشت.

در این راه لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای که سال گذشته از بارسلونا به اتلتیکو آمد، نقش مهمی را در راه این قهرمانی ایفا کرد. او علاوه بر زدن گل قهرمانی در بازی مقابل وایادولید و همچنین گل سرنوشت@سازی که هفته قبل زد، ۱۹ گل مهم دیگر نیز برای تیمش به ثمر رساند تا همچنان نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمان و حتی بهترین بازیکنان فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا و رونالد کومان سرمربی این تیم، تابستان گذشته با این توجیه که سوارس پا به سن گذاشته و دیگر توانایی بازی در بالاترین سطح را ندارد او را با قیمتی پایین به اتلتیکو، رقیب مستقیم خود فروختند و این تیم را تقویت کردند.

جالب اینکه بارسلونا پیش از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ نیز مهاجم سرشناس آن زمان خود، داوید ویا را با همین استدلال به اتلتیکومادرید فروخت و اتلتیکو در ان سال نیز قهرمان شد و ویا ۱۵ گل برای این تیم به ثمر رساند.

اتلتیکو از آن فصل تا کنون قهرمان لالیگا نشده بود تا اینکه این بار نیز بارسا با فروختن لوئیس سوارس به آنها به کمک این تیم آمد و یک ابزار قهرمانی دیگر به آن‌ها هدیه کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا داوید ویا لوئیس سوارس اتلتیکو مادرید بارسلونا خبر ویژه داوید ویا لوئیس سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت

طرفداری | در چارچوب دیداری از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ، رم میهمان ناپولی بود:

اطلاعات بازی ناپولی - رم بستر برگزاری: هفته ۳۴ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: یک شنبه، ۹ اردیبهشت 140۳ (۲۸ آوریل 2024) ساعت: ۱۹:۳۰ به وقت تهران مکان: ورزشگاه دیگو مارادونا، ناپل داور: لوکا پایرتو گلزنان: دیبالا (دیبالا ۵۹ پنالتی)، آبراهام (۸۹) / اولیویرا (۶۵)، اوسیمن (پنالتی ۸۴)

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم