Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه هیچ‌کدام از اخبار منتشره درباره نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، صحت ندارد، گفت: شیوه رای گیری در شورای نگهبان مخفی و کتبی است.

خبرگزاری میزان - عباسعلی کدخدایی در برنامه زنده شبکه یک سیما با بیان اینکه، استفاده حداکثری از ۵ روز دوم برای بررسی صلاحیت‌ها، بستگی دارد که چقدر کار پیش برود، گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیدا‌ها را اعلام کنیم، وجود دارد؛ هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: هیچ‌کدام از اخبار منتشره درباره نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، صحت ندارد.

وی افزود: خود من هم هنوز نمی‌دانم چه تعداد از داوطلبان ریاست‌جمهوری، صلاحیت‌شان احراز می‌شود.

کدخدایی گفت: شیوه رای گیری در شورای نگهبان مخفی و کتبی است؛ برای هر داوطلب، از ۱۲ نفر باید ۷ نفر رای مثبت بدهند تا صلاحیت فرد، احراز شود.

در همین زمینه: پرونده داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری روی میز شورای نگهبان +عکس

در حال تکمیل...

برچسب ها: کدخدایی شورای نگهبان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کدخدایی شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

وی توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

در حال تکمیل

کد خبر 6096962 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی