Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:48:02 GMT

شروط ثبت نام مدارس قم در سال تحصیلی آینده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۲۵۷

شروط ثبت نام مدارس قم در سال تحصیلی آینده اعلام شد

ایسنا/قم ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بجز پایه اول ابتدایی، به صورت غیر حضوری و الکترونیکی و در سامانه پادا به نشانی pada.medu.irانجام خواهد شد.

مریم سادات پناهنده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: متولدین۱/۷/۹۳ تا ۱/۷/۹۴  واجدین شرایط ثبت نام در پایه اول هستند و اولویت ثبت نام پایه اول به جهت حساسیت پایه و دغدغه خانواده ها به صورت حضوری پیش بینی شده و لازم است والدین به نزدیکترین مدرسه محل سکونت مراجعه و اقدام به پیش ثبت نام کنند لذا پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی ازشنبه ۱ خرداد آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی یادآورشد: مهم ترین نکته در موضوع رعایت دستور العمل های بهداشتی عدم ازدحام است و تأکید می‌کنیم که خانواده های دانش آموزان کلاس اول حتما زمان را مدیریت و پیش ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
پناهنده با اشاره به فراهم بودن تمهیدات لازم برای ثبت نام پایه اول ابتدایی بیان کرد: بعد از مراجعه اولیا به مدرسه و ثبت نام اولیه مدیران ما اقدام به گرفتن نوبت از پایگاه های سنجش می‌کنند که ما ۱۷ پایگاه سنجش را در سطح استان پیش بینی کردیم و امیدواریم اولیا با نظم در ساعتی که اطلاع رسانی می‌شود به پایگاه مورد نظر مراجعه کنند و در این صورت قطعا شاهد ازدحام جمعیت نخواهیم بود. بعد از پیش ثبت نام و انجام سنجش مرحله ثبت نام پایه اولی ها برای بار آخر نهایی خواهد شد.
وی ادامه داد: برای ثبت نام میان پایه اگر اولیا محترم تصمیم به جابه جایی فرزندانشان ندارند اصلا نیاز به حضور و ارتباط با مدرسه نیست و سامانه یکپارچه دانش آموزی سیدا به صورت خودکار بعد از اعلام نتایج پایان سال تحصیلی۱۴۰۰-۹۹ و قبولی دانش آموز به صورت خودکار دانش آموز را به پایه بالاتر ارتقا می‌دهد و اصلا نیاز به حضور در پایه های میانی نداریم.
معاون آموزش ابتدایی استان با اشاره به استفاده از فضای الکترونیک اظهار کرد: ثبت نام پایه هفتم از ۲۲ خرداد به بعد اعلام شده لذا در جاهایی که زیر ساخت فراهم هست به صورت الکترونیکی از طریق درگاه pada.medu.ir انجام می‌شود.
وی افزود: ثبت نام الکترونیکی پایه دهم از ۱ تیرماه به بعد اعلام شده چرا که در پایه نهم غیر از بحث اعلام نتایج، نتایج هدایت تحصیلی هم مطرح است و دانش آموزان باید بعد از مشخص شدن کد رشته اقدام به ثبت نام کنند.
پناهنده ادامه داد: دانش آموزان و اولیا برای ورود به سامانه پادا کلمه عبور و رمز کاربری نیاز دارند که باید از مدیر مدرسه ای که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند، یعنی از مدیران پایه ششم و نهم دریافت رمز را تقاضا کنند.
وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان اتباع اظهار کرد: در حال حاضر مدیران محترم مدارس مطابق شیوه نامه سال گذشته اقدام به پیش ثبت نام دانش آموزان اتباع که مدرک هویتی دارند می‌کنند و اگر دانش آموزی نیاز به سند هویتی داشت هماهنگی لازم با فرمانداری انجام شده که با کمک پایگاه‌های موجود تمهیدات لازم را انجام بدهند.
معاون آموزش ابتدایی استان در پایان با اشاره به اینکه اولیا از طریق سامانه اقدام به سفارش کتاب درسی فرزندشان کردند یادآور شد هیچگونه وجهی بجز بیمه و بعد از اعلام ما، موقع ثبت نام اخذ نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش منطقه قم ثبت نام پایه اول دانش آموزان پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند