Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:14:34 GMT

واکنش لواندوفسکی بعد از شکستن رکورد گرد مولر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۳۰۳

واکنش لواندوفسکی بعد از شکستن رکورد گرد مولر

ستاره لهستانی بایرن مونیخ از شکستن رکورد گرد مولر افسانه ای بسیار خوشحال است و این دستاورد بزرگ را شبیه به یک رویای دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، روبرت لواندوفسکی یک فصل رویایی را با بایرن مونیخ تجربه کرد و توانست 41 گل به ثمر رساند تا رکورد گرد مولر را بعد از چند دهه بشکند.

او گفت: احساس وصف ناشدنی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غرق در خوشحالی هستم. 90 دقیقه در میدان تلاش کردم و فکر کردم که تلاشم بی فایده است اما در نهایت گل زدم و رکورد گرد مولر را شکستم. این دستاورد شبیه به یک رویای علمی بود.

او ادامه داد: باید همیشه صبور بود. اطمینان داشتم که فرصت گلزنی من هم خواهد رسید و به همین خاطر باید همیشه آماده بود. از همه هم تیمی هایم که به من کمک کردند تشکر می کنم.شکستن رکوردهای خاص اصلا آسان نیست و نیاز به آمادگی بالا و تلاش خستگی ناپذیر دارد. من لحظه تاریخی را خلق کردم و بسیار خوشحال هستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی رکورد گرد مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏