Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@12:21:45 GMT

معرفی خدمات متخصص شبکیه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۳۶۶

عمل جراحی شبکیه

شبکیه بخش مهمی از چشم است که حساسیت آن بالا است و در صورت بروز کوچکترین مشکل، بینایی را دچار اختلال می‌کند. افراد زیادی در طول عمر خود، حداقل یک بار عمل شبکیه را تجربه می‌کنند. انواع مختلفی عمل جراحی روی شبکیه چشم قابل انجام است که پزشک بر حسب نیاز بیمار، نوع عمل را انتخاب می‌کند. مسئله مهم این است که بهترین جراح شبکیه را از کجا پیدا کنیم؟ اگر به دنبال یافتن بهترین متخصص شبکیه هستید در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت پی جو پزشکان متخصص چشم با تخصص شبکیه در شهرهای مختلف را به شما معرفی میکند.پزشک فوق تخصص شبکیه در شیراز را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.

موارد مشکوک به بیماری های شبکیه چشم

 بسیاری از افرادی که نهایتا ناچار به عمل شبکیه چشم خود می‌شوند، یک یا چند مورد از موارد زیر را تجربه کرده‌اند:

دیدن لکه های در حال حرکت در میدان دید احساس تاری در دید احساس مشکل در دید طرفین  دید مگس پران در میدان دید دوبینی

بروز هر یک از موارد بالا به این معنی است که نیاز دارید یک متخصص شبکیه شما را معاینه کند و نظر کارشناسی دهد تا بتوان مشکل را حل کرد.

انواع مشکلات شبکیه

بیماری های شبکیه چشم در دسته های مختلفی جای می‌گیرند که عبارتند از:

پارگی: ممکن است قسمتی از شبکیه چشم در اثر کشیدگی پاره شود و به دنبال این اتفاق، فرد لکه های تیره رنگ در میدان دید مشاهده کند. جدا شدن: یکی از عارضه های احتمالی در رابطه با شبکیه چشم، جدا شدگی است. به دنبال پارگی شبکیه، ممکن است این لایه از لایه های زیرین خود جدا شود. رتینوپاتی دیابتی: در برخی از موارد، در افراد دیابتی، مویرگ های شبکیه چشم خونریزی می‌کند و مایعاتی در داخل و زیر شبکیه، نشت پیدا می‌کند. ایجاد غشای اریپتینال: گاهی یک غشای بسیار نازک روی شبکیه تشکیل می‌شود که بینایی را مختل می‌کند. به این غشای ظریف، اریپتینال گفته می‌شود. سایر موارد و بیماری ها مانند انحطاط مکیولار، رتینیت پیگمنتوزا و... .

 

معرفی جراح شبکیه

درمان انتخابی متخصص شبکیه

بر اساس نوع بیماری شبکیه چشم و شدت آن، متخصص شبکیه ممکن است یکی از روش های زیر را برای درمان چشم شما انتخاب کند:

جراحی با لیزر: متداول ترین روش جراحی شبکیه چشم، استفاده از لیزر است که برای درمان بسیاری از آسیب های وارد شده به شبکیه، کاربرد دارد. حتی برای درمان رتینوپاتی دیابتی نیز، متخصص شبکیه با استفاده از لیزر، اقدام به کوچک کردن رگ های خونی غیر طبیعی می‌کند. یخ زدگی: برای درمان پاره شدن یا سوراخ شدن شبکیه چشم، متخصص شبکیه از روش یخ زدگی نیز استفاده می‌کند که تا حد زیادی آسیب چشم را بهبودی می‌بخشد. تزریق دارو: گاهی برای درمان عارضه های چشمی، می‌توان بدون لیزر و جراحی و تنها با تزریق دارو به داخل زجاجیه، مشکل را تا حد زیادی بر طرف کرد. کاشت پروتز: در مواردی که چشم بیمار آسیب زیادی دیده باشد و شبکیه چشم عملا از کار افتاده باشد ممکن است کاشت پروتز، بیمار را درمان کند. در این موارد بینایی بیمار تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و واجب است که این عمل صورت بگیرد. البته لازم به ذکر است که استفاده از این عمل در بین چشم پزشکان، رواج زیادی ندارد.

تمهیدات قبل از عمل

شاید عمل شبکیه چشم یا سایر بخش های آن ساده به نظر برسد اما حقیقت این است که چشم یکی از حساس ترین اندام های بدن است و عمل بخش های مختلف آن به اندازه کافی سخت است. اما نگران نباشید، زیرا وجود یک چشم پزشک متخصص و کاربلد و آرامش خاطر، تنها چیزهایی است که شما نیاز دارید. در راستای پیدا کردن یک چشم پزشک حاذق، لازم است که اندکی تحقیق کنید و افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

معرفی متخصص شبکیه در سایت پی جو

مرکز معتبری که با افتخار، در رابطه‌ با معرفی پزشکان مختلف، آماده‌ی آگاهی بخشی به شما عزیزان می‌باشد، سایت پی جو است. پی جو در تمامی شهرهای ایران و در تخصص های مختلف، بهترین کلنیک چشم پزشکی در شهرهای مختلف مانند کلینیک چشم پزشکی در شیراز مربوط به پزشکان متخصص شبکیه را به شما معرفی خواهد کرد. اگر برای عمل چشم خود یا عزیزانتان به دنبال یک متخصص شبکیه خوب و تایید شده هستید، کافی است یک بار به سایت پی جو سر بزنید و در این باره تصمیم بگیرید. به جای پرسش از افرادی که ممکن است با نظرات ضد و نقیض خود، شما را گیح کنند، بهتر است به یک مجموعه مجرب در این زمینه اعتماد کنید و بهترین نتیجه را بگیرید.

 

معرفی متخصص شبکیه

منبع: فردا

کلیدواژه: چشم پزشک متخصص شبکیه فوق تخصص شبکیه متخصص شبکیه یک چشم پزشک برای درمان سایت پی جو شبکیه چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته