Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@22:46:19 GMT

تیم رونالدو سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۴۱۷

تیم رونالدو سقوط کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید در خانه رئال وایادولید به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

وایادولید که در این بازی ابتدا با یک گل پیش افتاد، در نهایت متحمل شکست شد تا به لیگ دسته دوم اسپانیا سقوط کند.

نکته جالب اینکه مالک باشگاه وایادولید رونالدو نازاریو برزیلی بود و او در تلاش بود تا با پیروزی تیمش ضمن باقی ماندن در لالیگا، زمینه ساز قهرمانی تیم سابق خود رئال مادرید شود که این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تیم‌های ایبار با 30 امتیاز، وایادولید با 31 امتیاز و هوئسکا با 34 امتیاز به لیگ دسته دوم لالیگا سقوط کردند.

پربیننده ترین سیاست تابستانی گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد فصل برای مسی در بارسلونا تمام شد یک ایرانی عضو کمیته استیناف فیفا شد دیاباته برای مصدومیتش سند رو کرد! حضور یک وکیل آشنا در پرونده استراماچونی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم