Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان اتلتیکومادرید پس از اینکه مجدداً جایزه بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا را به دست آورد، از سال‌های دشوار روخی‌بلانکو در این مسابقات صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یان اوبلاک سنگربان اتلتیکومادرید که در 38 مسابقه لالیگا 21-2020 تنها 25 گل دریافت کرد، با میانگین دریافت 0.66 گل در هر مسابقه برای پنجمین بار به جایزه زامورا (بهترین دروازه‌بان سال) دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبلاک پس از کسب این عنوان اظهار داشت: حالم خوب است و نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. خاطرات زیادی در هفتمین سال حضورم در اتلتیکو دارم و هر سالی که آغاز می‌شود، روبانی برای قهرمانی لیگ دارم. این فصل پس از سال‌های دشوار که گاهی به قهرمانی نزدیک یا گاهی از آن دور بودیم، بالاخره به این عنوان دست یافتیم. با این حال به قهرمانی رسیدیم و این احساس فوق‌العاده است. 

وی با تمجید از روخی‌بلانکو گفت: برای قهرمان شدن، تمامی تیم باید در سطحی باورنکردنی باشند و فقط یک نفر نمی‌تواند مشکلات را حل کند. کل تیم ما هر کاری که برای قهرمانی و دریافت کمترین گل لازم بود، انجام داد و این عنوان فقط متعلق به من نیست. این جایزه به کل تیم و همه بازیکنان تعلق دارد؛ مهاجمانی که گل زدند و بازیکنانی که پاس گل دادند؛ همچنین به بازیکنانی که بازی کردند یا روی نیمکت نشستند، اما کنارمان بودند. انرژی تیم در هر بازی خوب است و این در هر بازی دیده می‌شود.

سوارس درخشید، اتلتیکومادرید فاتح جام قهرمانی شد

دروازه‌بان اتلتیکومادرید درباره مهار پنالتی خوسلو ماتو در دقیقه 87 دیدار با آلاوس که کمک شایانی به قهرمانی شاگردان سیمئونه کرد، تصریح کرد: پنالتی‌ها همیشه برای افراد خارج از زمین برجسته است. خوشبختانه امسال چند پنالتی را مهار کردم و شانس پیروزی به تیمم دادم. خیلی از این بابت خوشحالم و امیدوارم چنین اتفاقی تکرار شود.

اوبلاک در مورد اینکه تیمش در آخرین بازی خود در لالیگا از شکست به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: ما بازی را خوب آغاز نکردیم و حریف با تمام وجود تلاش می‌کرد تا در لالیگا بماند. وایادولید عالی بازی کرد، اما ما باید به بازی بازمی‌گشتیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟