Web Analytics Made Easy - Statcounter

قناویزچی گفت: سومین كارگروه تحليل اطلاعات و توسعه اقدامات بين بخشي با هدف شناسايي و بكارگيري فروشندگان و توليدكنندگان توانمند و با سابقه در بستر سامانه هوشمند تامين كنندگان شهرداري مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی قناویزچی» در سومین كارگروه تحليل اطلاعات و توسعه اقدامات بين بخشي که با هدف شناسايي و بكارگيري فروشندگان و توليدكنندگان توانمند و با سابقه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: حاضرین در جلسه ضمن تبادل نظر در خصوص نحوه بکارگیری فروشندگان و توليدكنندگان در بستر سامانه هوشمند تامين كنندگان شهرداري، به ارائه راهکار برای حضور حداکثری و تسهیل اجرای فرآیند ثبت نام و عرضه خدمات تامین کنندگان در سامانه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هماهنگی دستگاههای اجرایی شهرداری مشهد پس از معرفی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی به عنوان متولی نهادینه سازی مدیریت هماهنگ در سطح شهرداری و در ارتباط مدیریت شهری با سایر دستگاه های اجرایی؛ گفت: کارگروه مذکور با هدف تحلیل اطلاعات و تصمیم سازی موثر در راستای بهره گیری از فرصت ها و با مشارکت اداره کل برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد و دستگاه های بیرونی از قبیل اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن بود شکل گرفته است.
 

وی با بیان اینکه هدف از فعالیت سامانه وندور، افزایش رقابت و ایجاد دامنه گسترده ورود افراد توانمند به قرارداد و پیمان های شهرداری است، تصیح کرد: ایجاد عدالت در واگذاری خدمات به پیمانکاران از طریق کسب اطلاعات اعضا و تامین کنندگان از قراردادهای شهرداری منجر به بسترسازی اقتصاد عدالت محور در زمینه توسعه زیرساخت های شهری و رونق فضای کسب و کار خواهد شد.

 

قناویزچی بیان کرد: هدف از سامانه، افزایش رقابت و باز نمودن دامنه کار جهت ورود افراد توانمند بیشتری به قراردادهای پیمان شهرداری و ایجاد عدالت در واگذاری کار به پیمانکاران از طریق کسب اطلاعات اعضا و تامین کنندگان از قراردادهای شهرداری است که این امر منجر به بسترسازی عدالت محور در زمینه توسعه زیرساخت ها و فضای اشتغال خواهد شد.

 

وی افزود: از طرفی مدیریت شهری در این بستر می تواند با گستره بیشتری از تامین کنندگان تعامل برقرار نماید و خدمات با کیفیت بهتر و با هزینه کمتری را به شهر و شهروندان ارائه نماید.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناقصه و مزایده فروشندگان و تولیدکنندگان تامین کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • نقش سامانه مودیان در شناسایی خودکار معاملات مشکوک و کاهش فرار مالیاتی مشاغل خاص
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری