Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، با هدف توسعه امنیت اجتماعی، افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهر سلسله اجرا شد.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی سلسله با انجام اقدامات اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی ۵۸ نفر متهم تحت تعقیب قضائی را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۲۲ قبضه سلاح فاقد مجوز و ۴۵۰ عدد فشنگ جنگی و شکاری، توقیف ۶۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و دارای دستور قضائی، یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کالای قاچاق، کشف ۱۲۰۰ کیلو زغال چوب درختان جنگلی، پلمب ۲۳ واحد صنفی متخلف، دستگیری ۱۰ نفر عامل قدرت نمایی و قاتل از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

سردار الهی گفت: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از جرایم دارد و هدف از اجرای این طرح ارتقای آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سودجو است.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب و مؤثر دستگاه قضائی و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست در انتخابات پیش رو قانون رو ملاک عمل قرار داده و از هرگونه تنش خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را هر چه سریع‌تر با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 5218159

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان سلسله انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا کرمانشاه عکس استانها مقاومت فلسطین امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر