Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی عصر امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان یزد با اشاره به نیاز استان به مسکن به ویژه برای جوانان اظهار داشت: باید از همین اکنون برنامه لازم برای تامین زمین و مسکن اقشار مختلف را داشته باشیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن افزود: برای این طرح همه کنار هم نشستند و تصمیمات خوبی در این حوزه گرفتند و خوشبختانه توانستیم زمین‌های مورد نیاز را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد عنوان کرد: اکنون نیز باید مطالعات دقیقی انجام شود که بتوانیم برای نیاز آیندگان جانمایی دقیقی برای شهرک‌های جدید انجام دهیم و مشکلات را در این حوزه برطرف کنیم.

طالبی با بیان اینکه خوشبختانه در استان یزد همراهی و همکاری بسیار خوبی برای رفع مشکلات وجود دارد، یادآور شد: به ویژه ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مسیر رفع مشکلات قرار گرفته و ادارات باید از آن استفاده کنند.

وی از قرار گرفتن بندهای خوبی در بودجه ۱۴۰۰ برای رفع مشکلات استانها خبر داد و بیان کرد: از جمله طرح ملی آسفالت معابر روستایی که عملیات گاز کشی آن انجام شده در بودجه دیده شده که باید به صورت جدی مورد توجه فرمانداران و مدیران دستگاه های مختلف قرار گیرد.

استاندار یزد افزود: در بحث افزایش اعتبارات تملک و هزینه‌ای نیز رشد بسیار خوبی داشتیم و حتماً مدیران دستگاه‌های مختلف پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبارهای لازم برای تملک در استان را انجام دهند و در بحث هزینه‌ای هم، افزایش تورم ایجاب می‌کند که مدیریت مناسبی در هزینه‌ها انجام شود.

طالبی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها باید در حوزه هزینه کرد اعتبارات عمرانی سال گذشته اقدامات لازم را انجام دهند و ما تنها تا ۳۱ تیر زمان داریم ولی برخی ادارات هنوز بخش قابل توجهی از این اعتباراتشان باقی مانده و مشخص نیست چگونه می‌خواهند این هزینه را انجام دهند.

وی از دیوان محاسبات و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواست که پیگیری جدی برای هزینه‌کرد این اعتبارات را انجام دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد یزد انجام دهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند

 ابوطالب شفقت در نشست با رییس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها به همراه معاونت عمرانی استانداری، حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند در این خصوص اقدام نمایند.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری باید هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و تمامی اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان بیان کرد: باتوجه به دستورات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا برای انجام خدمات و اقدامات در مناطق مختلف برنامه ریزی شود.

شفقت افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه نماید تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و جذب اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی از وزارتخانه مربوطه دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر