Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:35:42 GMT

لزوم تلاش برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۰۶۶۷

لزوم تلاش برای انتخاباتی با مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاح سایت‌های مخابراتی شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تعیین سرنوشت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات باید اقدامات لازم را پیش‌بینی و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا شور انتخاباتی حاصل شود و خیر و صلاح مردم و مملکت با این حضور گسترده و پرشور رقم بخورد

وی در خصوص زیرساخت‌های لازم و برنامه تبلیغات داوطلبان در فضای مجازی افزود: مصوبه پیشنهادی‌مان به ستاد ملی کرونا امروز بیرون می‌آید، خبرهای خیلی خوبی در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ۲۸ خرداد هم اکنون با برنامه‌های مختلف و متنوع در میدان حضور دارند و ایده‌ها، برنامه‌ها و تیم‌های اجرایی را در زمان باقیمانده اعلام می‌کنند.

وی در خصوص اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد گفت: فکر نمی‌کنم حتی یک نفر از مردم ایران بخواهد در رقم زدن سرنوشت خودشان در انتخابات پیش‌رو، عنصر غایبی باشد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه باید برای به وجود آوردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و برای اینکه مردم بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند، تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت همه مردم به دست خودشان رقم می‌خورد، افزود: تعیین سرنوشت و یک مسیر اجرایی کشور که بسیار حائز اهمیت است، با انتخاب مردم رقم می‌خورد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم انتخاب می‌کنند که می‌خواهند زنده بمانند یا به حداقل‌ها کفایت کنند و یا می‌خواهند زندگی و طلب حداکثری کنند.

وی ادامه داد: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه سرنوشتی برای خودشان رقم بزنند و بدون شک طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، در انتخابات پیش‌رو ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری خواهند داشت.

آذری جهرمی همچنین به تلاش‌های انجام شده در سه ماهه اخیر و سفر اسفندماه خود به همدان برای اتمام پروژه‌های در دست اجرای این استان اشاره کرد و گفت: با اتمام این پروژه‌ها پوشش شبکه ملی روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان هم اکنون به ۹۸ درصد رسیده است و هشت سایت مخابراتی دیگر در دست بهسازی است و به‌زودی وارد مدار می‌شود.

وی اظهار داشت: یک ماه آینده هشت سایت مخابراتی استان همدان وارد مدار می‌شود و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان به شبکه ملی متصل خواهند شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در کشور هم اقدامات با جدیت پیش می‌رود و عقب‌مانده‌ترین پروژه ما در استان سیستان و بلوچستان است که به دلیل مشکلاتی که در تأمین تجهیزات برای ما به وجود آمد، ۴۵ روز در اجرای این طرح تأخیر داریم.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۰ روستا از ۳ هزار و ۷۰۰ روستای استان سیستان و بلوچستان باقی مانده بود که تقریباً ۴۰۰ روستای آن به شبکه ملی متصل شد و ۸۰۰ روستا باقی مانده است که تا پایان دولت به شبکه ملی متصل خواهند شد.

آذری جهرمی تاکید کرد: قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه این پروژه‌ها به اتمام برسد که با توجه به مشکلات پیش آمده در تأمین تجهیزات، اقدامات به جد پیش می‌رود و طبق قولی که به مردم داده‌ایم تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و به اهداف‌مان در این حوزه می‌رسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: همدان شبکه ملی اطلاعات شبکه ملی اطلاعات همدان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه ملی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم