Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی مسابقات لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) امشب و با برگزاری ۱۰ دیدار همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه پیگیری خواهند شد. مسابقاتی که از حساسیت خاصی برخوردار هستند؛ چرا که ۳ تیم لیل، پاری سن ژرمن و موناکو که به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم جدول لوشامپیونه قرار دارند، شانس قهرمانی در مسابقات این فصل را داشته و امیدوارند که بتوانند قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بد نیست به ۳ بازی حساس و تاثیر گذار مسابقات این هفته لیگ فرانسه نگاهی کوتاه بیندازیم.

آنژه - لیل

در مهمترین مسابقه هفته پایانی لیگ فرانسه، تیم فوتبال لیل باید در خانه آنژه به مصاف این تیم برود. دیداری که شاگردان گالتیر با پیروزی در آن و بدون توجه به نتایج سایر مسابقات، قهرمان لوشامپیونه خواهند شد.

تیم فوتبال لیل که به دلیل تساوی خانگی خود در هفته گذشته کمی در جدول لوشامپیونه با مشکل مواجه شده، امیدوار است که با پیروزی مقابل آنژه بعد از ۱۰ سال و برای چهارمین بار در تاریخ خود قهرمان لوشامپیونه شود.

تیم فوتبال لیل هم اکنون با ۸۰ امتیاز در رتبه اول جدول لوشامپیونه قرار دارد.

لانس - موناکو

تیم فوتبال موناکو که شانس کمتری نسبت به تیم‌های لیل و پاری سن ژرمن برای قهرمانی لوشامپیونه دارد، باید در زمین تیم فوتبال لانس به مصاف این تیم برود. شاگردان نیکو کواچ برای قهرمانی علاوه بر پیروزی در بازی خود، نیازمند شکست هر ۲ تیم پاری سن ژرمن و لیل نیز هستند. اتفاقی که شاید کمی دور از انتظار باشد.

تیم فوتبال موناکو که به تازگی فینال جام حذفی فرانسه مقابل پاری سن ژرمن را با شکست به اتمام رسانده و قهرمانی و کسب جام را در این بازی‌ها از دست داده، امیدوار است که بتواند برای نهمین بار و بعد از ۴ سال قهرمان لوشامپیونه شود.

تیم فوتبال موناکو با ۷۷ امتیاز در رتبه سوم جدول لوشامپیونه قرار دارد.

برس - پاری سن ژرمن

تیم فوتبال پاری سن ژرمن یکشنبه شب در چارچوب دیداری حساس به مصاف تیم برس می‌رود. پاریسی‌ها برای قهرمانی در لوشامپیونه، تنها باید در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و در طرف دیگر رقیب رده اولی آن‌ها، لیل در مسابقه همزمان خود مقابل آنژه به پیروزی نرسد؛ در غیر این صورت تیم فوتبال لیل با پیروزی با هر نتیجه‌ای قهرمانی لیگ فرانسه را از پاریسی‌ها خواهد گرفت.

پاریسی‌ها که در ۸ فصل اخیر ۷ مرتبه قهرمان این مسابقات شده اند، امیدوارند که برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لوشامپیونه شوند و تعداد قهرمانی‌های خود را در تاریخ این مسابقات را دو رقمی کنند و به ۱۰ برسانند.

شاگردان پوچتینو که به تازگی قهرمان جام حذفی فرانسه شده اند، هم اکنون با ۷۹ امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم فوتبال لیل در رتبه دوم جدول لوشامپیونه قرار دارند.

بیشتر بخوانید 

لیگ فوتبال فرانسه/ پاری سن ژرمن به یک قدمی لیل صدرنشین رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه پاری سن ژرمن لیل قهرمان لوشامپیونه تیم فوتبال لیل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا

RMC Sport فرانسه مستندی در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا تهیه کرده است. 

طرفداری | RMC Sport فرانسه یک مستند 50 دقیقه ای در مورد کامبک پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در جریان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تهیه کرده است. حدس می زنید این مستند چه نام دارد؟ «دمونتادا».

این عنوان پاسخی غیرمستقیم به نامی است که بارسایی ها سال 2017 برای کامبک حماسی خودشان مقابل پاری سن ژرمن انتخاب کردند؛ همان ریمونتادای معروف که بعدا وارد دیکشنری هم شد. دمونتادا در زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی معنی خاصی ندارد و احتمالا ترکیب از اسم «دمبله» و ریمونتادا باشد. عثمان دمبله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، بهترین بازیکن پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا بود. 

کامبک بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن جاودانه شد؛ واژه ریمونتادا در واژه نامه فرانسوی به چاپ خواهد رسید

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد