Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد خالقی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری درخصوص تعلل رییس سابق امور بین‌الملل فدراسیون در ثبت نام برای حضور در تور‌های برون مرزی اظهار داشت: پیش از آغاز سال میلادی جاری بیش از ۷۰ تور خارجی وجود داشت که متاسفانه در فاصله زمانی بین دی تا اسفند سال ۹۹ و به دلیل اوج گیری کرونا در سراسر جهان تعداد زیادی از این تور‌ها لغو و یا نهایتا به زمان دیگری موکول شدند تا جایی که اوایل اسفند ماه تنها ۳۳ تور خارجی در تقویم فدراسیون جهانی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم فقط ۱۴ تور تا پایان سال باقی مانده است.

مسئول سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون دوچرخه‌سواری تاکید کرد: برای ثبت نام در این تور‌ها باید حدود سه ماه قبل از شروع رقابت‌ها، نام نویسی کرد. از سوی دیگر پراش هم تنها به تور‌های اروپایی علاقه داشت. دوستان عزیز در کادر فنی فقط اسامی رکابزنان را به من داده بودند، اما متاسفانه مدارک افراد مدنظرشان نواقصی داشت که باید تکمیل می‌شد. اگر سرمربی تیم ملی تمایل زیادی به حضور در تور‌های اروپایی دارد باید اسامی و مدارک مورد نظرشان را زودتر تحویل می‌دادند، اما فکر می‌کنم پراش هفته دوم فروردین ماه بود که لیست بازیکنان و مدارکشان را به من فرستاد که متاسفانه آن زمان هم برای ارسال مدارک دیر بود و هم درگیر حضور رکابزنان تیم پارادوچرخه‌سواری در مسابقات جهانی بودیم.

وی افزود: پراش چندین بار اسامی را به من داد، اما مدارکی که به دستم می‌رسید نواقص زیادی داشت و متاسفانه به دلیل برخی مسائل داخلی در فدراسیون، اسامی هم دیر به دستم رسید. پس از آن هم که از فدراسیون اخراج شدم و باتوجه به اینکه ایمیل فدراسیون در اختیارم نبود، دیگر نمی‌توانستم کاری انجام دهم. برای تمام حرف‌هایی که می‌زنم سند و مدرک دارم و همه این موارد در اتوماسیون فدراسیون وجود دارد. به هیچ عنوان کم کاری را تایید نمی‌کنم. حتی باید اسامی با دستور قمری و یا داوری به دستم می‌رسید، اما با توجه به صمیمیتم با پراش، او خودش لیست رکابزنان مدنظرش را ارسال می‌کرد.

خالقی تصریح کرد: پراش دوست داشت فقط در تور‌های اروپایی شرکت کند چرا که بیشتر تور‌های خارجی هزینه‌های سفر را برعهده می‌گیرند، اما اینگونه نیست که تمام تور‌ها این شرایط را برای تیم‌ها در نظر بگیرند و هزینه‌هایی مانند بلیت هواپیما برعهده شرکت کنندگان است. همچنین بیشتر تور‌های خارجی به دنبال آن هستند تا از بین ثبت نام کنندگان، دوچرخه سواران و تیم‌های برتر را در اولویت انتخاب‌هایشان قرار دهند. اگر دوست داشتند که در تور‌های باکیفیت اروپایی شرکت کنند باید قبل از سال میلادی مدارکشان را به صورت کامل به من می‌دادند.

وی اظهار کرد: پرینت تمام مسابقات را می‌گرفتم و ۳ یا ۴ مرتبه فهرست‌های به روز شده چه در بخش مردان و چه در بخش بانوان را برای سرمربی تیم ملی فرستادم و باز هم می‌گویم باید مدارک کامل به دستم می‌رسید تا می‌توانستیم در تور‌های اروپایی شرکت کنیم. تور مالزی را هم پیشنهاد دادیم، اما پراش به غیر از چین، دیگر تور‌های آسیایی را قبول نداشت. از طرف دیگر این نکته فراموش نشود که با لغو و تعویق تور‌های مهم رقابت برای حضور در تور‌های باقی مانده بیشتر می‌شود؛ در واقع هرچه تعداد تور‌ها کم می‌شود رقابت برای حضور در تور‌های مهم و با اهمیت بیشتر می‌شود.

  بیشتر بخوانید: پراش: از مذاکره با سرمربی جدید بی‌خبرم/ تعلل فدراسیون باعث از دست دادن تورهای اروپایی شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تور های اروپایی حضور در تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری، از امروز داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت می‌توانند مدارک خود را در سایت وزارت آموزش و پرورش بارگذاری کنند.

امکان تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز فراهم و متقاضیان در مهلتی ۴ روزه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند.

کد خبر 6089569 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران