Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@16:09:04 GMT

۳ کشته و ۵ مجروح در تصادف دو خودرو در اهواز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۱۱۰۱

۳ کشته و ۵ مجروح در تصادف دو خودرو در اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حادثه مرگبار تصادف روی پل شهید دقایقی اهواز، سه کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه روی پل شهید دقایقی حدفاصل میدان نخل به سمت کیانپارس رخ داد، اظهار کرد:  تصادف در ساعت ۱:۱۵ بامداد روز یکشنبه در اثر برخورد دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه بر اثر شدت تصادف، سه نفر از سرنشینان دو دستگاه خودرو در محل حادثه کشته و پنج نفر دیگر به شدت مصدوم شدند که با تلاش بسیار توسط آتش‌نشانان از میان آهن‌پاره‌های خودروها خارج و به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: باتوجه به شدت حادثه و وخامت حال برخی از مصدومان، احتمال بالا رفتن آمار فوتی‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی  در حال شستشو و  پاکسازی  آثار تصادف هستند و  پل شهید دقایقی را برای تردد خودروهای عبوری آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: ۱ کشته و ۲ زخمی در تصادف پراید و کامیون در تهران کرمانشاه/ ۲ کشته در تصادف رانندگی لینک کوتاه: asriran.com/003IKw

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت