Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در تهران با تساوی یک بریک به اتمام رسید.

در اواخر بازی و دقیقه ۸۹، پس از اتفاقی که بین لک و حسینی رخ داد، سعید آقایی، مدافع پرسپولیس و عبدالله حسینی به شدت با هم درگیر شدند.

این درگیری به حدی بالا گرفت که داور مسابقه هر دو را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک توپ ارسالی حامد لک توپ را کنترل کرد اما عبدالله حسینی مدافع تیم ذوب آهن که به دلیل عقب افتادن تیمش عصبانی بود، سایه زنی کرد! در واقع به صورت نمایشی و در حالی که توپ در دستان حامد لک بود از کنار سر گلر پرسپولیس شوت زد که بلافاصله پس از این اقدام مدافع ذوب آهن اصفهان، حامد لک به یاد گذشته ها (!) روی زمین غلتید!

واکنش حامد لک اعتراض ذوبی‌ها را درپی داشت که پیآمد آن درگیری سعید آقایی مدافع پرسپولیس به حمایت حامد لک بود. اتفاقی که با درگیری طرفین باعث شد بیژن حیدری داور مسابقه به هر دو بازیکن کارت قرمز بدهد.

عجبا که یک دقیقه بعد و روی یک ضد حمله تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد در دقیقه ۹۰ گل تساوی را توسط میلاد جهانی به پرسپولیس بزند تا آه از نهاد یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها برآید.

شاید ندانید اما پس از پایان آن مسابقه سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه و سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن حامد لک را کنار کشید و به او تذکر داد: «اینجا پرسپولیس است آقای لک! وقت کشی نکن چون ما نیمی نیستیم که وقت کشی کنیم. اگر وقت کشی نمی کردی سعید آقایی هم درگیر و اخراج نمی شد و آن گل را نمی خوردیم و…»

کاپیتان باهوش پرسپولیس به موقع در نیم فصل اول به حامد لک تلنگر زد و دیگر هرگز ندیدیم دروازه بان شماره یک قرمزپوشان دست به وقت کشی بزند یا تیمش را وارد حاشیه کند.

دوشنبه پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل ذوب آهن اصفهان یک بازیکن بسیار با انگیزه هم دارد که می خواهد خیلی چیزها را ثابت کند. او کسی نیست مگر حامد لک که پس از یک هفته استراحت در جام حذفی باردیگر به قفس توری باز می گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن حامد لک پرسپولیس حامد لک خبر ویژه ذوب آهن سیدجلال حسینی حامد لک وقت کشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد