Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید فتحی زاده رئیس اداره طرح وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سال جاری ۳۶۸ پزشک عمومی و ۱۰۸ دندان پزشک عمومی به صورت اعزام مستقیم و ۳۸۳ پزشک عمومی و ۱۶۲ دندان پزشک عمومی از طریق توزیع ادواری به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره طرح وزارت بهداشت بیان کرد: افزایش دسترسی عادلانه به خدمات درمانی مرتبط با بیماری کرونا و رفع کمبود کادردرمان از اهداف اصلی توزیع نیرو در کشور است.

او تاکید کرد: امروزه اعزام غیر متمرکز فارغ التحصیلان پرستاری و پیراپزشکی به سراسر کشور انجام می شود و پیام آوران بهداشت مشمول خدمت نظام وظیفه نیز در مناطق مورد نیاز کشور توزیع می شوند.

رئیس اداره طرح وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر ۱۹۵۷ نفر دارای دکترای داروسازی ، ۸ و هزار و ۳۵۴ کارشناس ماما، ۸ هزار و‌۸۱۰ کارشناس علوم آزمایشگاهی، ۵ هزار و ۷۳۵ پزشک عمومی و ۵ هزار و ۳۲۷ کارشناس هوشبری از طریق مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور معرفی شده اند.

فتحی زاده گفت: در سال جاری ۶۷ پزشک عمومی، ۱۰دندان پزشک، ۳ پزشک متخصص و ۱۲۲ کارشناس پرستاری از طریق طرح پیام آوران بهداشت به دانشگاه های مختلف کشور معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید

شناسایی ۱۷ بیمار مبتلا به کرونای هندی در کشور

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان کادر پزشکی پزشک عمومی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور