Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای ۲۳ پروژه در دست اجرای عمرانی این دانشگاه خبر داد و گفت: احداث دانشکده توانبخشی علوم پزشکی تهران در منطقه ۱۸ تهران نیز آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، مهندس بهزاد مکری در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارشی از پروژه های عمرانی دانشگاه در سه بخش پروژه های خاتمه یافته در سال ۹۹، جاری و برنامه های پیش رو ارائه کرد و گفت: بالغ بر ۲۰ پروژه با زیر بنای بالغ بر ۵۴ هزار متر مربع در سال ۹۹ دردانشگاه علوم پزشکی تهران خاتمه یافت و به بهره برداری رسید که شامل، یک پروژه بیمارستانی با زیر بنای ۲۱ هزارو۵۰۰ متر مربع و ۱۷۶ تخت، ۶ پروژه درمانی با ۱۱۰ تخت بیمارستانی، یک پروژه تحقیقاتی – پژوهشی، ۸ پروژه دانشجویی، یک پروژه کمک آموزشی و پنج مرکز خدمات سلامت و خانه بهداشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حدود ۲۳ پروژه عمرانی با زیر بنای ۵۴۶ هزار متر مربع نیز در دانشگاه علوم پزشکی تهران در دست اجرا است که از آن جمله می توان به ۸ پروژه درمانی – بیمارستانی، ۴ پروژه درمانی (حدود ۴ هزار تخت بیمارستانی)، ۲ پروژه تحقیقاتی- پژوهشی، ۴پروژه فرهنگی-رفاهی، یک پروژه آموزشی و کمک آموزشی، ۲ پروژه دانشجویی و ۲ پروژه بهداشتی اشاره کرد.

مهندس مکری، مهدی کلینیک با ۱۰۰۰ تخت، مرکز طبی کودکان ۲ با ۲۷۰ تخت، شریعتی ۲ با ۸۸۹ تخت، طرح توسعه بیمارستان فارابی با ۱۷۴ تخت بستری، انستیتو کانسر با ۵۴۸ تخت و بیمارستان ام اس را از جمله پروژه های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی تهران خواند و گفت: چند بیمارستان نیز با همکاری خیرین در دست اجراست که دانشگاه مجری مستقیم آن نبوده و پیشرفت فیزیکی خوبی تاکنون نداشته اند که از جمله آن می توان به بیمارستان اسلامشهر، نیک اندیش الهام، و بیمارستان زنجیره امید اشاره کرد.

مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی بخش ها و مراکز مختلف خبر داد و گفت: ساختمان امید در بیمارستان شریعتی، کلینیک ویژه بیمارستان مرکز طبی کودکان، کلین روم سلول های بازساختی، بخش سایکلوترون بیمارستان شریعتی، بخش CSSD و بخش پای دیابتی بیمارستان شریعتی، شیمی درمانی بیمارستان آرش، همگی پایان یافته و در حال خدمت رسانی هستند. همچنین پروژه های اورژانس مرکز طبی، آزمایشگاه جامع مجتمع امام خمینی (ره)، بونکرهای شتاب دهنده بیمارستان یاس، کلین روم پیوند اعضا و بازسازی مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی، در حال اجراست.

مهندس مکری همچنین از آغاز پروژه های انبار دارویی، پارک علم و فناوری دانشگاه و دانشکده فناوری های نوین خبر داد و گفت: این پروژه ها در مرحله تهیه طرح و شروع پروژه قرار دارند.

وی سپس به پروژه های رفاهی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد و گفت: بازسازی آمفی تئاتر موزه تاریخ پزشکی به اتمام رسیده و اکنون در حال احداث سالن کنفرانس موزه هستیم. همچنین پروژه پارکینگ طبقاتی بیمارستان امام در فاز نخست افتتاح شده و در حال اتمام فازهای بعدی آن هستیم. پاویون و سلف سرویس بیمارستان روزبه در حدود ۵۰ درصد رشد داشته است. همچنین بازسازی نمای دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران و لابی آن خاتمه یافته است.

مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: احداث دانشکده توانبخشی این دانشگاه با پیشرفت ۱۰ درصدی در منطقه ۱۸ آغاز شده است. دانشکده طب ایرانی و علوم تغذیه نیز در مرحله تهیه طرح و آغاز کار قرار دارد. مرکز آزمون های الکترونیک دانشگاه نیز نقشه ها و طرح های آن مصوب شده و در حال برگزاری مناقصه در این زمینه هستیم.

به گفته وی، همچنین احداث خوابگاه بوستان ۶ پسران، خوابگاه دختران گلستان ۲ و آشپزخانه کوی نیز خاتمه یافت و در حال بهره بردای است. زمین چمن مصنوعی کوی تحویل شد و سالن ورزشی و قرائت خانه آن نیز به اتمام رسید. همچنین طرح بهسازی توسعه شبکه برق انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس مکری همچنین از احداث ۵ هزار متر مربع پروژه بهداشتی این دانشگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: اکنون دو پروژه بهداشتی در حال اجرا داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران عمرانی دانشگاه خبر داد و گفت متر مربع یک پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)