Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@03:01:18 GMT

فصلی نوین در تاریخ فلسطین

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۱۴۹۰

فصلی نوین در تاریخ فلسطین

1- ده سال پیش صهیونیست ها پس از ۳۳ روز جنگ با حزب الله تسلیم شدند و اکنون که می بایست قدرت آنها بیشتر شود، پس از یازده روز جنگ با حماس تسلیم شدند. این یعنی ضعیف شدن مستمر اسرائیل.

۲- اکنون دو راه حل کاملا جداگانه در پیش پای فلسطین است. راه حل کرانه باختری و مذاکره با اسرائیل و دل خوش کردن به وساطت آمریکا، و راه حل غزه و مقاومت و موشک و ایستادگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام راه حل موفق شده که صهیونیست ها را به جای خود بنشاند؟

۳- نوار غزه باریکه ای بسیار کوچک در داخل فلسطین اشغالی است که از هر طرف کاملاً در محاصره دریایی و هوایی است و فقط گذرگاه کوچکی به مصر دارد. طی یازده روز بیش از دو هزار موشک  چگونه تولید شدند که از دید دهها جاسوس اسرائیلی و ماهواره های جاسوسی پنهان ماندند؟ در کدام انبار ها نگهداری شدند که صهیونیست ها نتوانستند انبار ها را بیابند و آنها را منهدم کنند؟ اگر جنگ بیشتر هم طول می کشید، حماس انواع جدیدی از موشک ها را با حجم زیاد بر سر شهرک های صهیونیست نشین و حتی تل‌آویو فرو می‌ریخت.
سیستم امنیتی معروف اسرائیل چگونه قادر به جلوگیری از تولید و انباشت این سلاح ها نشد؟
چگونه سیستم معروف و گران قیمت گنبد آهنین نتوانست سلاح های ابتدایی فلسطین و حماس را رهگیری کند و ناتوان بماند. آیا این واقعیت ها نشان از پوشالی بودن قدرت ارتش اسرائیل و سیستم جاسوسی موساد ندارد که با تبلیغات فراوان، هفتاد سال ارتش های عربی را به هراس انداخت؟|

۴- داستان حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی و قدس شرقی برای همیشه پایان یافت. از این پس کوچکترین تعرض آنان به قدس شریف با موشک باران حماس مواجه خواهد شد. دیگر احتیاج به التماس و مذاکره نیست. باتروریست های اسرائیلی باید با زبان خودشان سخن گفت.

۵- کسانی که با تاریخ ۷۳ سال اشغال فلسطین آشنا هستند، عظمت مقاومت دیرینه حماس را می دانند. برای اولین بار است که فلسطین در داخل سرزمین های اشغالی، شجاعانه در مقابل اشغالگران ایستادند و مقهور تبلیغات قدرت پوشالی اسرائیل نشدند. از امروز به بعد همه چیز درباره اشغال هفتاد ساله فلسطین تغییر خواهد کرد. امروز برگ نوینی در تاریخ فلسطین خواهد شد.

۶- دولت فلسطین در کرانه باختری نیازمند تصمیم گیری جدی برای مسیر آینده مبارزات فلسطینیان است. فلسطینی های ساکن کرانه باختری اکنون تجربه مقاومت فلسطینیان در غزه را دارند و مسیر جدیدی برای آن ها گشوده شده است و بطور قطعی به این روش مقاومت گرایش پیدا خواهند کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: صهیونیست ها راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق امروز-یکشنبه- اعلام کرد که بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را روز شنبه هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت عراق در بیانیه خود تاکید کرد که این هدف گیری در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به کشتارهای اسرائیل علیه فلسطینیان انجام گرفت.

 مقاومت اسلامی عراق با استفاده از موشک «الارقب» دست به این حمله زده است.

مقاومت عراق تهدید کرد که به نابودی مقرها و مواضع دشمنان ادامه می‌دهد.

مقاومت اسلامی عراق روز جمعه نیز یک هدف حیاتی اشغالگران را در بحر المیت با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

همچنین روز پنجشنبه عملیاتی علیه اهداف حیاتی اشغالگران در تل‌آویو و بئرالسبع اشغالی با موشک‌های الارقب و در ام الرشراش اشغالی (سدیروت) با استفاده از پهپاد انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد