Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در شرایطی که مدیران پرسپولیس از چندی پیش از علاقه خود برای تمدید قرارداد با برخی بازیکنان تیم خبر داده بودند، با توجه به فشردگی بازی‌ها این شرایط تا این لحظه به جز برای سیامک نعمتی و مهدی عبدی فراهم نشده است.

باشگاه پرسپولیس اما طبق برنامه ریزی صورت داده، قصد دارد بعد از دیدار با ذوب آهن و با توجه به تعطیلی لیگ برای اردوی تیم ملی از بازیکنان خود برای مذاکره و تمدید قرارداد دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی اما اینجاست بیشتر بازیکنانی که باشگاه قصد مذاکره برای تمدید قراردادشان را دارد، بعد از این بازی راهی اردوی تیم ملی خواهند شد. با این حال مهدی شیری، امید عالیشاه و احتمالا کمال کامیابی نیا جزو بازیکنانی باشند که در تعطیلی لیگ باید منتظر حضورشان در باشگاه برای مذاکره و شاید تمدید قرارداد بود.

وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه و … از جمله بازیکنانی هستند که باشگاه به دنبال تمدید قرارداد و ادامه همکاری است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی