Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:12:01 GMT

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۱۵۸۶

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطاهر صمدیان صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات تنیسور تور جهانی زیر ۱۸ سال ارومیه تا هشتم خردادماه جاری در مجموعه شهید باکری و در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با حضور ۹۰ تنیسور از کشورهای ایران، جمهوری چک، ترکیه، پرتغال، اوکراین، آلمان، لبنان و بلژیک در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و ۲ نفره طی یک هفته به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها که سومین تور جهانی زیر ۱۸ سال در سال ۲۰۲۱ بعد از رقابت‌های جزیره کیش و شیراز است تا شنبه هفته آینده در دو بخش پسران و دختران و در رقابت‌های انفرادی و دو نفره برگزار خواهدشد.

در نخستین روز تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه در محموع ۱۱ مسابقه برگزار شد.

در مسابقات روز نخست که در جدول مقدماتی برگزار شد، در زمین شماره یک امیرحسین کپادخو مقابل کامیار پرهام، محمدعلی اطیابی مقابل یونا حدیدی، امیرعلی بهاالدین مقابل امیرمهدی هاشمی، آدام گستینگر از جمهوری چک مقابل کیارش حنیفی و فورکان کایانارکا از ترکیه مقابل جواد دیباچی پیروز شدند.

در زمین‌های دیگر، امیرپارسا ملائی پور مقابل علی خبری، نیما نورانی مقابل رایان علوی، آهورا رضایی مقابل یاشار زینالی، مهراد منصوری مقابل یاشار بخشنده، شروین رستمی خانگاهی مقابل پوریا پریاب و ایلیا مهربانی مقابل محمدحسین هاشمی پیروز شدند.

مسابقات امروز نیز در جدول مقدماتی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5218248

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی مسابقات قهرمانی جهان انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا کرمانشاه عکس استانها زلزله زیر ۱۸ سال ارومیه تور جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت