Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» بیان داشت: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برنر دستگاههای اجرایی برگزیده شد.

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این ارزیابی بر اساس شاخص نامه ارسالی از سوی استانداری سیستان و بلوچستان  در بخش های عمومی  و اختصاصی  بود که توسط هیات داوران کلیه شاخص ها به همراه مستندات بررسی  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان  توانست از 1000 امتیاز 885 امتیاز کسب کند  و در ارزیابی دستگاههای اجرایی همتراز رتبه نخست را از آن خود کند.

 

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: اما در میان کلیه دستگاههای اجرایی استان ،دانشگاهها، بانکها ،نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نهادها ارشاد اسلامی با با کسب 946 امتیاز ،دانشگاه علوم پزشکی با کسب 900 امتیاز و شرکت شهرکهای صنعتی استان با کسب 885 امتیاز به عنوان روابط عمومی برتر استان نیز شناخته شد.

 

 راشکی تاکید کرد: در این ارزیابی از 12 روابط عمومی دیگر به عنوان روابط عمومی برتر استان  بر حسب امتیاز کسب شده  و 7 روابط عمومی به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر توسط استادار سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل آمد.

 

وی بیان کرد: پیش از این نیز روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان به عنوان  یکی از 7 عضو  هیات رییسه  شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندارسیستان و بلوچستان  نیز به مدت 2 سال حکم صادر شده بود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت شهرکهای صنعتی شایسته تقدیر شورای هماهنگی عنوان روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود