Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از شنبه اول خرداد ماه آغاز شد و تا پایان مرداد ادامه دارد.

ایرج بیت اللهی صبح امروز(دوم خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در سال تحصیلی جدید امکان ثبت نام الکترونیکی برای تمام پایه‌ها فراهم شده است، البته برای پایه اولی‌ها به دلیل سنجش سلامت، ثبت نام به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می‌شود و بعد از مراجعه دانش آموزان به پایگاه‌های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی خواهد شد، تصریح کرد: والدین دانش آموزان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت باید در سایت خدمات جامع آموزش الکترونیک آموزش و پرورش استان (سیدا) نوبت نام نویسی دریافت و در همان زمان به مدارس مراجعه کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: زمان نام نویسی دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم بعد از پایان امتحانات و اعلام نتایج است.

به گفته بیت اللهی دانش آموزان میان پایه (پایه‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۸، ۹، ۱۱، ۱۲) نیاز به نام نویسی ندارند، اما دانش آموزانی که قصد انتقالی به استان یا شهرستان دیگری دارند نیز باید نام نویسی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانش آموزان نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج