Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:17:10 GMT

حمله شیرهای خشمگین به مربی شان در سیرک+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۲۳۰۴

حمله شیرهای خشمگین به مربی شان در سیرک+فیلم

‍‍‍‍‍‍

فیلم حمله شیرهای خشمگین به مربی شان در سیرک میلیون ها بار در فضای مجازی دیده شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، این شیرها در سیرکی در روسیه در مقابل چشمان حیرت زده مردم در حال هنرنمایی بوده اند که ناگهان به سمت مربی خود حمله ور می شوند.

--- ---

به گفته شاهدان ماجرا این حمله باعث زخمی شدن شدید مربی سیرک شده و یکی از تماشاچیان که زنی باردار بوده نیز با دیدن صحنه حالش وخیم شده و به بیمارستان منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی این حمله مربی سیرک "ماکسیم اورلوف " توسط دوستانش از چنگال شیرها رهایی می یابد اما به گفته پزشکان این مرد بسیار خوش شانس بوده که در این حادثه جان خود را از دست نداده است.
"ماکسیم" مربی شیرها  در این باره گفت: مواردی مانند این حادثه بسیار نادر است اما با این وجود حیوانات حیوان هستند و خوی غریزی و طبیعی شان گاهی اوقات نمایان می شود.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

حمله شیرهای خشمگین به مربی شان در سیرک+فیلم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو