Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن سالروز سوم خرداد؛ حماسه آزادی خرمشهر از چنگال دژخیمان بعثی، پیامی را در گرامیداشت آن روز صادر کرد.
شهدای ما مظهر عقلانیت دینی و مدافع حقیقت و عدالت بودند.
مقام معظم رهبری
سوم خردادماه هر سال یادبود تجلّی غیور ملت سلحشور ایران است که در لوای پایداری و رشادت و از جان‌گذشتگی خود، قلب تپنده‌ی وطن، خرمشهر خونین را از چنگال دژخیمان ددمنش آزاد ساختند و در سایه‌ی مقاومت شهر، باردیگر دشمن عصیانگر بعثی را بر سر جای خویش نشاندند تا به جهانخوران عالم ثابت کنند که هیچ نیرویی یارای آن را نخواهد داشت تا در برابر عزم مبارزه‌ی یک ملت که دوشادوش یکدیگر برای پاسداری از حقانیت سرزمین خویش ایستاده‌اند، قدرت‌نمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شیهدان، سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری را به پیشگاه ملت شریف و شهیدپرور ایران و همکاران و خانواده‌ی پست‌بانک‌ایران تبریک عرض کرده، از آستان اقدس باریتعالی سربلندی و سرافرازی همگان را خواهانیم.
بهزاد شیری
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس